Gå til innhold

Løpesko-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg løper mye for tida - mest på tredemølle. Og nå begynner løpeskoene mine å være grundig utslitte, så jeg trenger nye.

Tips og erfaringer med bestemte sko mottas derfor med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg kjøpte joggesko handlet jeg på Løplabbet. De har bra faglig kompetanse og får god kjelp til å finne gode sko som passer ditt løpesett.

( jada du blir filmet og vurdert )

Men billige sko finner du ikke der. ;)

Skrevet

Har tenkt på å teste Løplabbet, ja, så kanskje jeg rett og slett skal gjøre det. For jeg er villig til å legge penger i skikkelige sko, altså, så jeg ikke pådrar meg skader!

Skrevet

Jeg kan anbefale Asics gel Kayano. Har de selv og de er utrolig gode!

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

:Nikke: Men det er uansett ikke sikkert det er dine optimale løpesko, selv om det er mine. Så dersom du har Løplabbet i nærheten, er det lurest å prøve der, i stedet for å risikere dyre bomkjøp.

Skrevet

Jepp, enig. Fikk også de anbefalt på Löplabbet. Eneste ulempen for meg som jogger i terreng, grus og stier er at sålen er alt for glatt, så nå på vinteren bruker jeg et annet par Asics sko for terreng. Asica er sko som passer veldig godt til mine brede føtter ihvertfall!

• 5 uker senere...
Skrevet

Enig, gå på Løplabbet. Har selv lettvektsskoene til Asics som er kjempebra og som jeg kjøpte der.

Gjest Tigress
Skrevet

Asics har ein spesiell evne til å passe til mange ulike typar føter. Kayano er fine sko, men hysterisk dyre, så viss du ikkje overpronerer kraftig kan det vere mange andre billigare typer av Asics-sko som passar. Men Asics er eit godt tips, altså, dei passar veldig mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...