Gjest Mayamor Skrevet 17. januar 2008 #1 Del Skrevet 17. januar 2008 Vi skal pusse opp to bad: Et lite (rektangulært på ca 5 kvm) hvor jeg ønsker å ha toalett, vask med underskap og speilskap og dusjkabinett/steamdusj el. Et litt større (vinkel på ca 7 kvm) hvor jeg ønsker å ha toalett, dobbel vask med underskap og speilskap og badekar/boblekar. Hva har du? Fornøyd - misfornøyd? Hva vil du anbefale? Tips til nettsider å titte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. januar 2008 #2 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som har kjøpt slike rimelige steamdusjer, boblekar etc fra disse nettbutikkene? Ser at prisene gjerne ligger på 1/2 av Comfort, Bademiljø etc; men er de seriøse? Kvalitetsmessig; hvordan er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 28. januar 2008 #3 Del Skrevet 28. januar 2008 Kjøpt steamdusj kombinert med boblebad mod. aqua 2 fra sparmax og er veldig fornøyd med design, funksjon og kvalitet. var litt vanskelig å skru sammen pga dårlig bruksanvisning. og noen feil på deler, men veldig god service så har fått ordnet det lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. januar 2008 #4 Del Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk for svar. Legger inn link: http://www.sparmax.no/ Flere som har kjøpt derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_elise_* Skrevet 12. februar 2008 #5 Del Skrevet 12. februar 2008 MÅ ikke FINNE PÅ å kjøpe fra Sparmax . De har dårlig service og man blir bare henvist frem i tid hele tiden jeg har skrevet klage til forbruker rådet så de tar nå saken videre. Jeg er vist ikke den eneste som har klaget dem inn heller.. kjempesynd og bortkastede penger, de beholdt mye av kjøpesummen for boblebadet og steamdusjen jeg kjøpte hos dem som dem tok i "gebyr" for å sende defekte varer i retur. ALT var laget i plast og av dårlig kvalitet. Jeg trodde det var trygt å handle der siden så god garanti men hjelper ikke når dem er så lite strukturerte og frekke. Tapt til sammen 7900 kr allerede.. oppussing på badet ble et mareritt for min del.. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. februar 2008 #6 Del Skrevet 12. februar 2008 Å sjekke med forbrukerkontoret var et godt tips. Det var trist å høre om dine erfaringer, men takk for at du delte dem, og lykke til - håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiclet Skrevet 12. februar 2008 #7 Del Skrevet 12. februar 2008 Har Luyisi og er fornøyd med det. www.badebutikken.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CosiFanTutta Skrevet 24. februar 2008 #8 Del Skrevet 24. februar 2008 Vi har steamdusj fra Vikingbad.no. Veldig godt utvalg, god service og skikkelig kvalitet. Vi fikk et rørleggerfirma til å bestille det inn og montere det for oss, så jeg vet ikke om det var problematisk (men vet at det tok lang tid :o)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. februar 2008 #9 Del Skrevet 24. februar 2008 Broderen er rørlegger. Han forteller at han ikke har tall på hvor mange billig-dusjer han har vært kalt ut for å fikse. Problemet er da at det ofte er vanskelig, for ikke å si umulig, å få tak i deler til rølet. For billig-produsentene kommer og går, mens de som lager kvalitet blir i markedet. Vi har en ordinær dusj fra Porsgrund. En Showerama. Er utrolig fornøyd med den. Den er lekker å se på, og den er stabil. Det verste jeg vet er vaklete dusjer av plast. Her er info om Showerama: http://www.edison.no/ido-flash/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikbad Skrevet 26. mai 2008 #10 Del Skrevet 26. mai 2008 Både kjente baderomskjeder og nettbaserte firmaer tar inn steamdusjer/massasjedusjer direkte fra Asia. På disse er det liten eller ingen forskjell i kvalitet. På skandinaviske modeller har man tenkt litt mer på design og de har som regel høyere kvalitet siden de ikke kan konkurrere på pris fra Asiaproduktene, og velger derfor andre salgsfortrinn. Når det gjelder service og reservedeler skal det ikke være forskjell om du handler hos en baderomskjede eller firma som driver direkteimport. Du som kjøper har dine rettigheter. Deriblant reservedeler og garanti. Hva man tilslutt velger blir opp til hver enkelt. Begge produktene fungerer bra og ser bra ut og det blir som regel pris som blir avgjørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 27. mai 2008 #11 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har en kollega som driver med salg av boblebad og diverse på internett. ( Jeg har ikke tall på hvor mange som har ringt her på vår arbeidsplass og prøvd å få fatt i fyren. Det virker ikke som om han bryr seg stort etter at han har fått solgt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 25. september 2008 #12 Del Skrevet 25. september 2008 Hei, det var synd å høre... men jeg har også kjøpt 2 produkter fra Sparmax men er kjempe fornøyd. God service har jeg fått hele veien. Og produktene er IKKE i plast. Jeg har vært på lageret deres, og der er det ikke en eneste produkt i plast!! Selvfølgelig kan man få problemer med ting og tang som man kjøper, men det kan jo skje overalt. Jeg anbefaler sparmax til alle som vil kjøpe bra produkter, til lave priser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå