Gå til innhold

Hva mener du?...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva mener du er det værste noen kan kalle noen...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på sammenhengen, og hvem som sier det :)

Skrevet

tenk deg en egen situasjon da...

Skrevet

Jeg syns "fitte" brukt som skjellsord er noe av det styggeste som fins - vet ikke helt hvorfor, men det gjør meg i allefall kjempeforbanna å bli kalt det...

Gjest Frk Åberg
Skrevet

"Hore" er noe av jeg mener er styggest å si til noen. Det kan hentyde til ulike ting, og ikke bare det som har med sex å gjøre, men det som går på en persons integritet.

Skrevet

I tillegg til de første forslagene her, mener jeg at det er utrolig stygt å kalle noen for taper.

Skrevet

Et av de absolutt styggeste ordene jeg vet om er "kaffer". Jeg snakker da om den sammenhengen denne betegnelsen ble brukt i under apartheidregimet i Sør-Afrika. Det gir uttrykk for et menneskesyn jeg misliker sterkt.

Skrevet
"Hore" er noe av jeg mener er styggest å si til noen. Det kan hentyde til ulike ting, og ikke bare det som har med sex å gjøre, men det som går på en persons integritet.

Enig med Frk. Åberg.

Skrevet

Jeg synst egentlig alle ord som referer til at du ikke er linke flink, like bra og like mye verd som andre er utrolig slemme.

Det kan være å kalle andre for fitte eller hore som alt er nevnt.

Eller så synst jeg ord som henvender seg til religionen, som f.eks musling(=muslim) er utrolig slemt og dårlig gjort av andre å bruke. Så er det ord som japse og pakkis. Muligens folk ikke mener noe vondt når de bruker ord som dette, men det heter da japaner og pakistaner, og når en vet det så bør en virkelig bruke dem.

Så ser jeg ikke poenget med å bruke banneord. Det viser bare at en har dårlig ordforråd.

Skrevet

Rasshøl

Skjøge

Fittetryne

Taper

Feita

Støgga

Skrevet

Bare et tips: Når man starter en tråd så er det en fordel om man skriver litt tydeligere i overskriften hva den handler om. Hvis alle skulle skrevet "Hva mener du?", så hadde det blitt slitsomt.

Skrevet

Førkje

Ludder

Også syns jeg å si at noen er stygg, er stygt å si..

Skrevet
Førkje

Ludder

Også syns jeg å si at noen er stygg, er stygt å si..

Oi, da håper jeg du ikke kommer på besøk hit i området noengang, da førkje rett og slett bare betyr jente på vår dialekt... :gjeiper:

Ellers er jeg enig i de to andre ordene du nevner.

Dum er en annen betegnelse jeg ikke liker, selv om det kan bli sagt på en kjærlig måte. Jeg liker IKKE å bli kalt for dum....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...