Gå til innhold

Familietur-trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

:)

Har lyst til å reise på 14 dagers tur til varmere strøk i midten av september!

Er en familie på 5. (barna er 2,4 og 13 år)

Er det noen som har gode tips å komme med?? Var i arguineguin(sunwing) i fjor, og der trivdes barna kjempegodt, men har lyst et annet sted i år!. Lurte litt på Tenerife.. ????

(Vil gjerne ha et minst 3* hotell, bassenger,aktiviteter for barna og fin strand ikke for langt unna! kanskje også all incl? Noen som har erfaringer m det??

) :gjeiper: (storforlangede?!?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Sjekk www.nazar.no! De har kjempefine all-inclusivehoteller med masse aktiviteter for barn.

Skrevet

Takk for tipset!! Der var det mye fint!!!! Men synes det er så mange som advarer mot Tyrkia?? ER det virkelig så ille som mange mener? At de skjeller deg ut om du ikkje handler f.eks??

Har du vert på noen av desse anleggene??

:smile:

Skrevet

Hvis du skal reise med Nazar, kan du kun ha 1 el 2 unger.. Vi skal til Tyrkia i september, og prøvde først å bestille via nazar.no

Fikk hele tiden opp feilmld, så tilslutt ringte vi til Nazar, og da fikk vi beskjed om at de hadde ikke hotellrom til famile på 5+

Så da er Nazar over og ut for min del!

Vi var i Tyrkia i september -06, og det var to helt fantastiske uker.. Alt var bare helt topp. Folkene der nede var kjempe kjekke, og jeg syns ikke selgerene var SÅ slitsomme som mange vil ha det til.. Vi bare smilte og takket nei om vi ikke ville inn i butikken/resturanten.. Det blir vel til det man selv lager det til!?

Vi var på Pasha Bay i 06, og dit reiser vi igjen i september i år :-D Absolutt å anbefale!!

Skrevet
Hvis du skal reise med Nazar, kan du kun ha 1 el 2 unger.. Vi skal til Tyrkia i september, og prøvde først å bestille via nazar.no

Fikk hele tiden opp feilmld, så tilslutt ringte vi til Nazar, og da fikk vi beskjed om at de hadde ikke hotellrom til famile på 5+

Så da er Nazar over og ut for min del!

Vi var i Tyrkia i september -06, og det var to helt fantastiske uker.. Alt var bare helt topp. Folkene der nede var kjempe kjekke, og jeg syns ikke selgerene var SÅ slitsomme som mange vil ha det til.. Vi bare smilte og takket nei om vi ikke ville inn i butikken/resturanten.. Det blir vel til det man selv lager det til!?

Vi var på Pasha Bay i 06, og dit reiser vi igjen i september i år :-D Absolutt å anbefale!!

Der var det jo kjempefint da!! Takk for tipset! :0)

Forresten så er det noen av hotellene til nazar som tar 5 personer! ( 4-5 stk tror eg om eg husker rett)

Kontakta dei tidligere i uka, var til slutt veeeldig lei av feilmeldinger eg òg!! Hehe!! :ler:

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Har ikke vært der enda nei, men reiser til sommern. Kjenner imidlertid mange som har vært der og de skryter fælt. En familie hadde med tre barn 4-10 år, men da var de på Pegasos World - ikke Planet, for det er riktig at de kun har familiesuiter til max 4. Har vært flere ganger i Tyrkia, og ja - de ER innpåslitne og masete. Men bor du på et sånt hotell, har man i grunnen ikke så mye behov for å gå utenfor området, og selgerne får IKKE slippe inn verken på hotellområdet eller de private strendene. Maten i Tyrkia er den beste jeg har smakt av alle steder jeg har vært, og som en annen bruker sier: Du må bare overse selgerne, og ta det med et smil! Et tips: Bestill NÅ, for det blir fort fullt - vi bestilte et år i forveien.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei!!

:)

Har lyst til å reise på 14 dagers tur til varmere strøk i midten av september!

Er en familie på 5. (barna er 2,4 og 13 år)

Er det noen som har gode tips å komme med?? Var i arguineguin(sunwing) i fjor, og der trivdes barna kjempegodt, men har lyst et annet sted i år!. Lurte litt på Tenerife.. ????

(Vil gjerne ha et minst 3* hotell, bassenger,aktiviteter for barna og fin strand ikke for langt unna! kanskje også all incl? Noen som har erfaringer m det??

) :gjeiper: (storforlangede?!?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...