lillen Skrevet 24. april 2003 #1 Del Skrevet 24. april 2003 Huden på kroppen min er av den typen som lett tar farge, og sjelden blir solbrendt. Er veldig fornøyd med det :D Men så har vi ansiktet da... I ansiktet får jeg bare fregner og litt farge. Og i ansiktet blir jeg oftere solbrendt (særlig på våren selvfølgelig). Jeg mener å huske at jeg ble like brun overalt da jeg var lite barn... Er det slik at huden i ansiktet og på resten av kroppen er to helt forskjellige hudtyper? Hva kan jeg gjøre for å få mer brun-farge i ansiktet? Det ser utrolig teit ut med et blekt ansikt over en brun kropp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 26. april 2003 #2 Del Skrevet 26. april 2003 Det enkleste er vel å bruke selvbruningskrem i ansiktet. Ikke er det skadelig heller. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. april 2003 Går ann å prøve, ja, men de jeg har prøvd hittil har ikke stemt overens med min kropps type brunfarge, og da ser det bare dumt ut (ser ut som man går med feilvalgt foundation hele døgnet) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #4 Del Skrevet 23. mai 2003 Huden på kroppen min er av den typen som lett tar farge, og sjelden blir solbrendt. Er veldig fornøyd med det :D Men så har vi ansiktet da... I ansiktet får jeg bare fregner og litt farge. Og i ansiktet blir jeg oftere solbrendt (særlig på våren selvfølgelig). Jeg mener å huske at jeg ble like brun overalt da jeg var lite barn... Er det slik at huden i ansiktet og på resten av kroppen er to helt forskjellige hudtyper? Hva kan jeg gjøre for å få mer brun-farge i ansiktet? Det ser utrolig teit ut med et blekt ansikt over en brun kropp... Eg har motsatt problem...får farge i ansiktet, mens resten av kroppen e lys og eg blir ikkje brun.Ser ut osm eg har masse brunkrem i ansiketet om eg går med singlet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Gjest; Det kan jo være fordi ansiktet får mere tid ute i sola enn resten av kroppen... Samme med hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 24. mai 2003 #6 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg får farge på kroppen, men armer, hender og ansikt er nesten håpløst å få noe farge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #7 Del Skrevet 24. mai 2003 Man skal uansett ikke sole seg i ansiktet, huden eldes mye raskere da. Vil man ha litt farge i ansiktet bør man bruke evt. solpudder. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. mai 2003 #8 Del Skrevet 24. mai 2003 Får farge over hele kroppen, jeg. Men blir ikke superbrun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2003 #9 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg får nesten ikke farge i det hele tatt jeg. Er hvitigjen :cry: Sambo blir alltid mørkebrun, så jeg gruer meg til bryllupsbildene våre jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. mai 2003 #10 Del Skrevet 24. mai 2003 hvit White Stripes er jo knallbra :D Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. mai 2003 #11 Del Skrevet 24. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #12 Del Skrevet 25. mai 2003 topp-modellene er knallbrune på kroppen og besytter ansiktet med hatter.. dette for å unngå for tidlig aldring av huden. sola står for mesteparten av aldringen. Så er det jo bare å bruke selvbruningskrem i ansiktet. Ikke dumt det der. tror mange har motforestillinger mot selvbrunere.. men de er virkelig blitt forbedret de siste årene og gir flott og uskadelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå