Gjest Firmastarter Skrevet 16. januar 2008 #1 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei jenter/damer, Tenkte jeg skulle henvende meg til det motsatte kjønn for en hjelpende hånd til et bra firmanavn. Skal starte en nettbasert salgsside som skal selge elektriske "duppeditter" Alt innen småelektronikk. Har rotet rundt med navn nå i flere dager og kommer ikke på noe som helst bra. Navnet trenger jo ikke ha noe med elektronikk i seg, kan være norsk eller engels, bør være kort, lett å huske og fengende. Vi har veldig lyst til at det blir hetende noe med Technology etter navnet hovednavnet. Er det noen iderike hjerner der ute som kommer på noe sån på stående fot???? Takk takk Christian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pollya Skrevet 18. januar 2008 #2 Del Skrevet 18. januar 2008 El-Tech Må ha et navn som ikke blir for komplisert i dagliglivet ( på tlf ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg synes det er blodharry med engelske navn på norske bedrifter som hovedsaklig opererer i Norge... Så jeg ville gått for noe norsk. Du kan jo bytte ut technology med teknologi for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå