kheira Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Noen som vet hva jeg mener og hvor jeg kan finne? Har sett et par av dem i oslo.. Jakken går ned til rompa ca, kan brukes både til fint og hverdags, ligner litt på trenchcoat, bare beltet ligger lavt med hoftene istede for rundt midjen/magen.. Endret 17. januar 2008 av kheira
California Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg husker jeg så en mørkegrå kort slags duffelcoat (går halvveis ned på rumpa) på Vero Moda for ca 1-2 uker siden der beltet sitter på hoftene. Men den er ullstoff ikke i typisk trenchcoatstoff.
Gjest Purple Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg kjøpte en sånn ulljakke for et par dager siden på Vero Moda på Karl Johan (den nærmest Oslo S). De hadde bare brune nå, men jeg har sett dem i svart og mørkegrå før.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Har sett sånn jakke på Risøe på Sandvika Storsenter for to dager siden, de hadde flere igjen da.
kheira Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 OJ!!! Løpe og kjøpe! Takk for tips!
kheira Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg kjøpte en sånn ulljakke for et par dager siden på Vero Moda på Karl Johan (den nærmest Oslo S). De hadde bare brune nå, men jeg har sett dem i svart og mørkegrå før. Kan du se hva jakken "heter"? Hva står det på merkelappen? Endret 18. januar 2008 av kheira
Gjest Purple Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Det står: "Style: Hong Kong Wool Jacket", og så er den fra Only.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå