Gå til innhold

Vært Krabi det siste året?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vera_*
Skrevet

Jeg var i Krabi, Railay beach i 2004, sitter nå og planlegger en tur tilbake. i 2004 var jeg på backpacking tur der og bodde i 10 kroners bungalow. Nå skal jeg tilbake med samboer og vurderer å spandere litt ekstra på et greit rom, trenger jo ikke å bli så dyrt! Men sitter og leser litt og mener at det var Pranang beach som var UTROLIG herlig, mener det lå et luksus hotell der til sånn 10000 kr natta, så har ikke tenkt å bo der, men så nært som mulig.

Det rare er at nå finner jeg mange hoteller under phranang beach og noen gjester har mulighet til å legge inn komentarer og de nevner en vei med mye trafikk på!?!?

Har noen vært på Krabi (ikke Krabi town) i det siste og kan hjelpe meg ut? har det virkelig blitt så turistifisert og modernisert? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i Krabi i 96, 98, 2004 og 2007.. Reiser nok ikke til Krabi igjen..syns det er blitt for stort og overbygd. Ko Lanta og øyene sydover er flotte og roilgere.

Skrevet

Jeg var i Krabi i mars-07. Likte meg godt i Krabi by, men områdene rundt var rett og slett skrekkelige. Turist, turist, turist.

Jeg syntes Thailand var en gedigen skuffelse i forhold til Malaysia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...