Gå til innhold

Piercing i brystvorta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet

Jeg ønsker meg piercing i brystvorta, en eller to, har ikke bestemt meg. Jeg har nesten bestemt meg for å gjøre det, nå er det bare den siste tvilen som slår inn, så det hadde vært fint om dere som har det kan komme med noen erfaringer.

Jeg bryr meg absolutt ikke om at noen synes det er ut, at det er stygt, harry eller hva som helst- jeg synes det er fint, og jeg gjør det kun for min egen del.

Jeg er egentlig ikke så redd for selve stikket, skjønner jo at det må gjøre vondt da. Jeg er mer bekymret for om det det kommer til å gjøre vondt lenge etterpå og evt senkomplikasjoner.

Er veldig takknemlig for konstruktive svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i begge, og har hatt dem i 6 år :) KJEMPEfornøyd!:) Spesielt det at de økte følsomheten i brystvortene hos meg, de er rene knappene nå :fnise: Men akkurat det er ikke likt hos alle. Ellers hadde jeg ikke problemer rett etter jeg tok dem, bare vær nøye med og rense dem :)

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har også lyst på, jeg synes det er sexy! Men vet ikke om jeg tør... :sjenert:

Skrevet
Jeg har også lyst på, jeg synes det er sexy! Men vet ikke om jeg tør... :sjenert:

Det er verdt "smerten" ;) Det er fort gjort, og vil ikke si at det gjør vondt akkurat... Svir mer kan du si. Men som sagt, det er gjort på null komma niks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...