liv Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 http://www.artoftaste.no/servlet/region?na...p;item=11817653 Noen som har forslag til annen saus da jeg ikke tåler peanøtter, og de så utrolig gode ut
Synne-Marie Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Er du allergisk mot alle typer nøtter? Vet at noen tåler mandler selv om de ikke kan spise andre typer, og det er ikke noe problem å bytte ut peanøttene med mandler i så tilfelle
Gjest Eurydike Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Du kan rett og slett droppe peanøttene. Sausen vil bli tynnere, men veldig god likevel. Og så kan du jo evt tilsette noen friske grønnsaker i stedet?
Gjest Nextlife - ikke innlogget Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Lillemor reagerer på det meste av nøtter, mandler og andre kjerner, men hun tåler faktisk solsikkekjerner, så det bruker jeg som erstatning der nøtter o.l inngår som ingrediens. Hvis man rister de lett på pannen får de en god "nøtteaktig" smak
liv Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 Tåler heller ikke solsikkekjerner jeg. Sausen så ganske tykk ut så da går det sikkert greit å droppe nøtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå