Gjest Audrey Horne Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg liker hårspray fra Nicky Clarke. Den gir ikke spikerhår, men fleksibelt hold som varer og som er lett å børste ut. Dessuten lukter den veldig godt, er rimelig i pris (ca 100 kr) og fåes på Vita og Cubus.
RedFox81 Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Den fra Nicky Clarke tørker ut håret noe sinnsykt! Jeg likte den også først, men etter under en måned måtte jeg bytte hårspray, og også kjøpe hårkur, fordi håret ble utrolig tørt. Har prøvd mange hårspray, har Define sin nå. Finner dessverre ikke en tørr hårspray som ikke tørker ut håret, og de "våte" har jo ikke samme hold-effekt. Eneste løsning fram til nå er å bruke mindre hårspray, moisturizing sjampo og balsam, og bruke hårkur av og til. Bruker også L'Oreal Kerastase Oleo-relax Serum - det hjelper også for veldig frizzy og tørt hår. (Skal jo da si at jeg farger håret, tørker det med hårføn og retter det med rettetang, så håret er skadet og tørt fra før.)
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 ELNETT! Min yndlingshårspray NUMBAH 1. Har prøvd Big Sexy Hair-sprayen, og Volum-sprayen fra Sebastian, pluss den råsa saken fra H&M. Grr. Hold deg til Elnett, du. Også luktern så yummy.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Noen anbefalinger? Jeg bruker tørrspray fra Joico Ice. Synes den er veldig bra. Koster 200 hos frisøren for 400 ml.
Suzy Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Jeg bruker John Frieda sin spray - passe hold og god lukt. Har brukt Tigi sin Hard Head også - luktet deilig og holdt lenge
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg bruker tørrspray fra Joico Ice. Synes den er veldig bra. Koster 200 hos frisøren for 400 ml. Er det denne? link
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Björn Axén er bra. Kan kjøpes f.eks. på Vita
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Er det denne? link Nei denne: http://www.balsam.no/product/prod/541/_109...pray+400+ml.htm
Gjest Gjest_Gry_* Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Jeg liker best pumpespray (ikke hårlakk liksom). Noen som vet om har tips til hårspray og da en som ikke tørker ut håret. Har nå hatt Clynol og den syntes jeg ikke var noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå