Gjest usikker brud Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 heisann... er så usikker for tiden så jeg trenger noen råd fra dere.... -bryllupe skal stå til neste sommer og jeg er så usikker på om de er lurt å gjennomføre det..... -vi har vert sammen i 7 år og har en unge på 2 år...har hus og alt... -forlovet oss for 4 år siden ( jeg som fridde) -barnet kom til min største lykke og has store fortvilelse...(men han er en god far no altso) -etter mas fra mej satt vi dato for bryllupet for et år siden med forbehold.... -tror han er litt skremt av tanken på å gifte seg allerede neste år.. -jeg har satt krav om entell bryllup eller barn til neste år.....da jeg mener at vi ikke bør ha for mange år mellom barna... -jeg vet han elsker meg og er ikke redd for å miste han...(vet han elsker meg mer enn jeg elsker han) -no lurer jeg på om jeg kanskje ønsker bryllup mer enn ekteskapet... -kjeder meg fort av hverdagen å skaffer mej noe nytt hver gang ting blir en vane(les.dyr,hus,barn,bryllup?..) -føler av og til at vi ble i lag for tidlig og at jeg aldri fikk rast ferdig før ting ble seriøst..men de er forsent nå uansett..... Bør jeg avlyse bryllupet?? Har no vert i lag lenge...å vi har de godt. krangler litt...men hvem gjør ikke de? kranglene våre ender oftes med at vi gjør de slutt.....(men blir aldri realitet av d..) Ble litt langt ditte...men håper dere leser de og gir meg noe svar... HJELP!
Kristaa Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Uten at jeg kjenner dere og situasjonen forøvrig - men ut i fra innlegget ditt føler jeg vel ikke akkurat at dere er "årets brudepar"...
Gjest lissi32 Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 heisann... er så usikker for tiden så jeg trenger noen råd fra dere.... -bryllupe skal stå til neste sommer og jeg er så usikker på om de er lurt å gjennomføre det..... -vi har vert sammen i 7 år og har en unge på 2 år...har hus og alt... -forlovet oss for 4 år siden ( jeg som fridde) -barnet kom til min største lykke og has store fortvilelse...(men han er en god far no altso) -etter mas fra mej satt vi dato for bryllupet for et år siden med forbehold.... -tror han er litt skremt av tanken på å gifte seg allerede neste år.. -jeg har satt krav om entell bryllup eller barn til neste år.....da jeg mener at vi ikke bør ha for mange år mellom barna... -jeg vet han elsker meg og er ikke redd for å miste han...(vet han elsker meg mer enn jeg elsker han) -no lurer jeg på om jeg kanskje ønsker bryllup mer enn ekteskapet... -kjeder meg fort av hverdagen å skaffer mej noe nytt hver gang ting blir en vane(les.dyr,hus,barn,bryllup?..) -føler av og til at vi ble i lag for tidlig og at jeg aldri fikk rast ferdig før ting ble seriøst..men de er forsent nå uansett..... Bør jeg avlyse bryllupet?? Har no vert i lag lenge...å vi har de godt. krangler litt...men hvem gjør ikke de? kranglene våre ender oftes med at vi gjør de slutt.....(men blir aldri realitet av d..) Ble litt langt ditte...men håper dere leser de og gir meg noe svar... HJELP! Oj, jeg syns ikke du bør gifte deg i det hele tatt om du er usikker. Da vil det kanskje ende med skilsmisse. Mange drømmer om brullyp, men bør være klar over at man gir et løfte om å dele resten av livet sammen med mannen du gifter deg med. Hører ut som du kjeder deg og ønsker å rote rundt, om du hadde hatt muligheten? Tror kanskje du bør ta et oppgjør med deg selv. Vil du tvinge din mann til å gifte seg om han innerst inne ikke har lyst?
Chiquita Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 er dere usikre på hva dere egentlig vil, så bør dere jo ikke gjennomføre et bryllup.
Gjest antigartner Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Tror dere bør prøve å bli enige om hva dere vil. Prat sammen om det før dere sender ut invitasjoner i alle fall! Kanskje det kan være greit å bruke litt lenger tid, og ha noe å glede seg til sammen.
Kristaa Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Oj, jeg syns ikke du bør gifte deg i det hele tatt om du er usikker. Da vil det kanskje ende med skilsmisse. Mange drømmer om brullyp, men bør være klar over at man gir et løfte om å dele resten av livet sammen med mannen du gifter deg med. Hører ut som du kjeder deg og ønsker å rote rundt, om du hadde hatt muligheten? Tror kanskje du bør ta et oppgjør med deg selv. Vil du tvinge din mann til å gifte seg om han innerst inne ikke har lyst? Slettet Endret 16. januar 2008 av Frysepulver
Gjest lissi32 Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Det er jo i beste fall en vill gjetning fra din side Unnskyld? Hun sa jo selv at hun hadde fått rotet så lite rundt??? Jeg hadde ikke tatt det fra løse luften. Men er tydeligvis, mobb Lissi dagen idag, ingen tvil om det!!
Gjest lissi32 Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 heisann... er så usikker for tiden så jeg trenger noen råd fra dere.... -bryllupe skal stå til neste sommer og jeg er så usikker på om de er lurt å gjennomføre det..... -vi har vert sammen i 7 år og har en unge på 2 år...har hus og alt... -forlovet oss for 4 år siden ( jeg som fridde) -barnet kom til min største lykke og has store fortvilelse...(men han er en god far no altso) -etter mas fra mej satt vi dato for bryllupet for et år siden med forbehold.... -tror han er litt skremt av tanken på å gifte seg allerede neste år.. -jeg har satt krav om entell bryllup eller barn til neste år.....da jeg mener at vi ikke bør ha for mange år mellom barna... -jeg vet han elsker meg og er ikke redd for å miste han...(vet han elsker meg mer enn jeg elsker han) -no lurer jeg på om jeg kanskje ønsker bryllup mer enn ekteskapet... -kjeder meg fort av hverdagen å skaffer mej noe nytt hver gang ting blir en vane(les.dyr,hus,barn,bryllup?..) -føler av og til at vi ble i lag for tidlig og at jeg aldri fikk rast ferdig før ting ble seriøst..men de er forsent nå uansett..... Bør jeg avlyse bryllupet?? Har no vert i lag lenge...å vi har de godt. krangler litt...men hvem gjør ikke de? kranglene våre ender oftes med at vi gjør de slutt.....(men blir aldri realitet av d..) Ble litt langt ditte...men håper dere leser de og gir meg noe svar... HJELP! Her står det jo...?
Gjest lissi32 Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 heisann... er så usikker for tiden så jeg trenger noen råd fra dere.... -bryllupe skal stå til neste sommer og jeg er så usikker på om de er lurt å gjennomføre det..... -vi har vert sammen i 7 år og har en unge på 2 år...har hus og alt... -forlovet oss for 4 år siden ( jeg som fridde) -barnet kom til min største lykke og has store fortvilelse...(men han er en god far no altso) -etter mas fra mej satt vi dato for bryllupet for et år siden med forbehold.... -tror han er litt skremt av tanken på å gifte seg allerede neste år.. -jeg har satt krav om entell bryllup eller barn til neste år.....da jeg mener at vi ikke bør ha for mange år mellom barna... -jeg vet han elsker meg og er ikke redd for å miste han...(vet han elsker meg mer enn jeg elsker han) -no lurer jeg på om jeg kanskje ønsker bryllup mer enn ekteskapet... -kjeder meg fort av hverdagen å skaffer mej noe nytt hver gang ting blir en vane(les.dyr,hus,barn,bryllup?..) -føler av og til at vi ble i lag for tidlig og at jeg aldri fikk rast ferdig før ting ble seriøst..men de er forsent nå uansett..... Bør jeg avlyse bryllupet?? Har no vert i lag lenge...å vi har de godt. krangler litt...men hvem gjør ikke de? kranglene våre ender oftes med at vi gjør de slutt.....(men blir aldri realitet av d..) Ble litt langt ditte...men håper dere leser de og gir meg noe svar... HJELP! og her står det jo?
Kristaa Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Beklager, da trekker jeg tilbake det jeg sa. Leste åpenbart ikke nøye nok
Gjest lissi32 Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Beklager, da trekker jeg tilbake det jeg sa. Leste åpenbart ikke nøye nok Bra, for jeg prøver faktisk å holde meg til saken;O)
Bobeline Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Jeg ville utsatt brullypet, og tatt en prat med den tilkommende mannen. Dersom dere mener det er for tidlig, så vent med å finne en dato til dere begge føler for at nå skal den store dagen komme. Det er jo ikke noe galt i å være forlovet i noen år. Jeg tror det er en dårlig idé å tvinge noen til bryllup ved hjelp av et kompromiss om bryllup eller barn. Og jeg tror det er en dårlig idé å holde et bryllup som et middel på å søke spenning. Spenning ville jeg søkt andre steder, som i en hobby, arbeid, utdannelse og andre utfordringer. Uansett ønsker jeg deg og mannen hell i diskusjon og løsningen dere kommer frem til, og ønsker deg og dine alt det beste uavhengig av om det blir bryllup eller ikke.
Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 Ingen vits i å presse gjennom hverken bryllup eller barn om man er usikker, men husk at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden også, da..
Vici Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 Vet du hvorfor han egentlig ikke ville ha barnet? Og hvorfor han ikke vil gifte seg? I og med at du skriver at du vet at han elsker deg mer enn du elsker han?!
Gjest Linn24 Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 Ingen vits i å presse gjennom hverken bryllup eller barn om man er usikker, men husk at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden også, da.. signerer denne.
Marge Skrevet 17. januar 2008 #16 Skrevet 17. januar 2008 Ja, jeg synes du bør avlyse bryllupet - du kan da ikke ha spesiell glede av det hvis du har presset det gjennom og føler slik du gjør? Det dreier seg jo om å si ja til å dele livet med hverandre og takle gode/onde dager, ikke om den ene dagen. Å avlyse bryllupet betyr jo ikke at dere må gjøre det slutt.
jannamor Skrevet 17. januar 2008 #17 Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor stille et ultimatum om enten barn eller bryllup? Høres ikke bra ut i det hele tatt... Synes ikke at dere skal gifte dere sånn som du selv forklarer saken.
Gjest Elize Skrevet 17. januar 2008 #19 Skrevet 17. januar 2008 Ingen vits i å presse gjennom hverken bryllup eller barn om man er usikker, men husk at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden også, da.. Helt enig.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 17. januar 2008 #20 Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor stille et ultimatum om enten barn eller bryllup? Høres ikke bra ut i det hele tatt... Synes ikke at dere skal gifte dere sånn som du selv forklarer saken. Enig. Trodde bryllup og unger var noe man ble enige om jeg. Ikke noe den ene parten stilte som et ultimatum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå