Gå til innhold

DnBNORs nettbank er nede - igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Misfornøyd kunde
Skrevet

Veldig ofte når jeg behøver å bruke nettbanken til DnBNOR, er den "nede på grunn av driftstekniske årsaker".

Jeg synes jo dette er veldig lite kundevennlig!!

Er det noe spesielt for DnBNOR som gjør at de har større problemer enn andre med nettbanken sin?

Jeg vurderer å bytte bank, da dette skjer for ofte.

Kveldstid er gjerne da mange vil bruke nettbanken - om dagen er det jobb og mye annet. kveldstid er tydeligvis også den tiden DnBNOR stenger nettbanken på grunn av "driftstekniske årsaker"...

Kjedelig... :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nettbanken er det ofte trøbbel med dessverre...

Skrevet

Veldig kjedelig...skulle ha overført en del penger i går og i dag, men at nettbanken skal være stengt og nede så lenge?!

Dårlig service og ineffektivt av DnBNOR når dette skjer hyppig!

Skrevet

DnBNORs nettbank er igjen ute av drift!! :nei:

Dette begynner å bli fryktelig irriterende!

Har de så dårlige system?!

Har de dårlige IT-ansvarlioge som "drifter" systemet?

Da jeg sist var i utlandet og behøvde denne nettbanken sviktet den...

og den har sviktet meg nå tre ganger på rad i løpet av tre uker: "Beklager, ute av drift".

Håpløs bank.

Skrevet

Jeg hadde tidligere lønnskontoen min hos DnB, og makan til tull med nettbanken skal du lete lenge etter...

Gjest Gjest_Kathrine_*
Skrevet
Jeg hadde tidligere lønnskontoen min hos DnB, og makan til tull med nettbanken skal du lete lenge etter...

Nå er det faktisk ikke bare DNB det gjelder her ..

Skrevet

Jeg har vært flere ganger inne på nettbanken i dag. DNB har jeg!

Skrevet

Jeg har Nordea og opplever også ofte at nettbanken er nede.

Skrevet

Nettbanken DnbNOR funket ikke nå. Prøve nettopp.

Skrevet

Heller ikke Postbanken (som er det samme som DnB) funker.

Noen som kjenner til om Landkreditts nettbank er pålitelig?

Skrevet
Nå er det faktisk ikke bare DNB det gjelder her ..

Nei, det er nå forsåvidt greit nok, men nå var det den banken som ble nevnt og som også har hatt utallige problemer det siste året.

Skrevet

Det stemmer at DnBNOR har hatt ekstra mange "ute-av-drift"-meldinger i nettbanken i 2007...mange blir jo sinte når de skal overføre beløp som de må gjøre på et visst tidspunkt, også virker ikke nettbanken.

En annen ting med den banken: de bildene de bruker på forsiden av nettbanken sin, og bildene som vises når man logger inn: hva slags folk er det egentlig de har valgt ut for å passe imaget til DnBNOR?! Kjedelige snerpekjerringer?!!

Seriøst, den banken bør kanskje vurdere en friskere profil.

Skrevet

Jeg har alltid hatt dnbnor som bank,og har hatt problemer med nettbanken kun èn gang på alle årene....

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg bruker DnBNOR både som privatkunde og bedriftskunde. Dette betyr at jeg bruker nettbanken til DnBNOR hver dag. Jeg synes ikke nettbanken er så ustabil. Det har hendt at nettbanken har vært nede, men da har det faktisk vært meldt på forhånd.

Skrevet

Den er nede igjen nå hvertfall....

Skrevet

Dagen i dag er den ene dagen ejg har tid til å gå gjennom alle regningene jeg har, og for en del overføringer...er midt i en flyttefase og må planlegge tiden til slikt for å unngå purringer, etc.

Igjen er nettbanken til DnBNOR nede og ute av drift!

Jeg tror jeg bare vil bytte bank, for det er 5. gang på noen måneder at dette skjer!

Gjest antigartner
Skrevet
Dagen i dag er den ene dagen ejg har tid til å gå gjennom alle regningene jeg har, og for en del overføringer...er midt i en flyttefase og må planlegge tiden til slikt for å unngå purringer, etc.

Igjen er nettbanken til DnBNOR nede og ute av drift!

Jeg tror jeg bare vil bytte bank, for det er 5. gang på noen måneder at dette skjer!

De har sagt fra om denne nedeperioden også. Det var noe med nytt design.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Heller ikke Postbanken (som er det samme som DnB) funker.

Noen som kjenner til om Landkreditts nettbank er pålitelig?

Skulle nettopp inn på Landkreditts nettbank, men kommer ikke inn. Slike ting skjer oftere på Landkreditt enn det gjorde på min forrige bank. Men jeg får vel bære over med det, så lenge vilkårene er såpass gode. Om de bare kunne varslet kundene før de har planlagt nedetid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...