Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket regntøy er best til barnehagebruk?

Var det noe med Helly hansen og noe ulovlig, eller er det leeenge siden?

Mener Reflex skal være bra, stemmer dette?

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Reflex er veldig bra. Mykt og godt å ha på, holder tett mot regn og har tynt fleccefor inni.

I barnehagen hvor jeg jobber, har de fleste sånn regntøy, og det er veldig bra til barnehagebruk

Helly Hansen er det så og si ingen i vår barnehage som bruker, av barn i hvert fall.

Selv har jeg hatt to ulike regndresser fra Helly Hansen, og har ikke vært fornøyd med noen av dem.

Skrevet

Vi har prøvd forskjellig regntøy, men Reflex er det vi er mest fornøyd med. Vi kommer ikke til å bytte merke på mange år.

Gjest Lillesiw
Skrevet

Også her heimen har vi reflex dress til barnehagebruk. Er fornøgd med dressen, men ikkje knappane på hette. Hetta dett av med ein gang ein tek bort i den. Skal innom på butikken der eg kjøpe dressen på fredag og tenkte eg skulle høyre med dei om den skal vere så lause.

Skrevet

Jeg ville og gått tilbake til butikken om knappene er løse. Det er de ikke i vår dress.

Skrevet

Regntøyet fra Lindex (bamse) er best i test i foreldre og barn. Det er romslig og mykt.

Har ingenting og utsette på det.

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Helly Hansen. Jeg kjøpte et sett til min datter da hun gikk i barnehagen, hun er 16 år nå. Begge sønnene min har også brukt dressen, og den er fortsatt like fin som da den var ny så nå har ei venninne fått den til sin unge.

Det er helt utrolig hvor holdbar og fin den dresse er.

Jeg har prøvd flere typer, men de går sunt etter en liten stund.

Skrevet

Jeg har kjøpt Ticket2Heaven sitt regntøy med fôr. Det er det litt varme i også. Fungerte kjempe fint i høst.

• 2 uker senere...
Skrevet

Her har vi brukt regntøy fra Hennes og Mauritz.

Ingen klager på det jeg.Lett og behagelig å ha på.

Skrevet
Også her heimen har vi reflex dress til barnehagebruk. Er fornøgd med dressen, men ikkje knappane på hette. Hetta dett av med ein gang ein tek bort i den. Skal innom på butikken der eg kjøpe dressen på fredag og tenkte eg skulle høyre med dei om den skal vere så lause.

De slipper så lett fordi ikke ungen skal kunne kveles!!!

Skrevet
De slipper så lett fordi ikke ungen skal kunne kveles!!!

Jeg snakke norge.........

Forresten, jeg sverger også til Reflex sine regnklær=)

Skrevet

Jeg er storfornøyd med Helly Hansen sitt regntøy, ikke minst det med fleecefor inni.

Har prøvd Reflex til eldstejenta, men likte det ikke. Altfor stivt, etter min mening. I tillegg er størrelsesforholdet mellom bukse og jakke pussig. Buksa blir jo for kort lenge før jakka blir for lita. Nei, Reflex var ikke noe for heimen vår.

Jeg har forresten prøvd regntøyet fra H&M til minstejenta. Var helt greit. Ikke noe for inni da, men vi bruker det som ekstrasett, og er strålende fornøyd med det. Det kom godt ut av en test her for et år eller to siden også.

Skrevet

Vi har prøvd mye forskjellig regntøy og hatt ett veldig aktivt barn i naturbarnehage, hvor de var ute hele dagen ofte i skog og mark og klatra i trær. Helly hansen er desidert det beste regntøyet vi har hatt. Allt det andre gikk det hull i. Helly hansen er det eneste som det ikke er hull i. Så blir helly hansen på minsten og, vi kjøper den myke typen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...