Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en brudekjole uten slep, men det er jo så vanskelig å finne. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

og disse fant jeg fra agape

hmmm, kom bare små bilder der jo. :klø:

Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler ang. bilder i innlegg.

vimse-admin.

Endret av vimse
Skrevet

Mange flotte kjoler, greit å få sett litt hvordan det blir uten slep. Nei jeg kan ikke tenke meg slep. Trengte bare bilder for å se, får en venninne til å tegne kjole. Så får vi se om jeg ender opp med å få den sydd eller om jeg skal kjøpe.

Skrevet

søren, jeg fant masse fint jeg skulle legge til her, men data`n klikka. så jeg gidder ikke lete etter de på nytt nå. men gå inn på houseofbrides.dk der er det masse fint. :)

så spennende hvis din venninde skal sy kjolen din da. :)

:klem:

Skrevet

Du kan få kjøpe min ;)

Jeg hadde falt for en kjole, men droppet den pga slepet. Så kom jeg over den på finn.no uten slep, hun som hadde den hadde fått det fjernet :)

Skrevet
søren, jeg fant masse fint jeg skulle legge til her, men data`n klikka. så jeg gidder ikke lete etter de på nytt nå. men gå inn på houseofbrides.dk der er det masse fint. :)

så spennende hvis din venninde skal sy kjolen din da. :)

:klem:

Hun skal bare tegne den, ikke sy den. Tørr ikke å tenke på hvordan det kunne ha gått hvis hun skulle ha sydd den :fnise:

Skrevet
Du kan få kjøpe min ;)

Jeg hadde falt for en kjole, men droppet den pga slepet. Så kom jeg over den på finn.no uten slep, hun som hadde den hadde fått det fjernet :)

Hvilken størrelse er den?

Skrevet
Hvilken størrelse er den?

Står 8 i den, det er en Maggie Sottero-kjole. Er knyting, så den er veldig fleksibel. Jeg er vel str 40 nå...

Skrevet
Står 8 i den, det er en Maggie Sottero-kjole. Er knyting, så den er veldig fleksibel. Jeg er vel str 40 nå...

Da er den nok ikke passelig. Jeg er størrelse 32/34. Så sliter litt med å finne kjole.

Skrevet
Da er den nok ikke passelig. Jeg er størrelse 32/34. Så sliter litt med å finne kjole.

Har du vært på Agape og sett? Jeg prøvde flere kjoler der uten slep, og de syr kjolene i den str du ønsker.

• 3 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet.

Veslejenta - moderator

• 3 måneder senere...
Gjest lucky08
Skrevet (endret)

*dytter på denne*

men jeg skal ikke få den sydd-skal ha feridg kjole:)

Endret av lucky08
Skrevet (endret)
*dytter på denne*

(trtenger hjelp, begynner å gå lei av å lete nå)

Kanskje du skal se på selskapskjoler? For å tegne fasongen? og så tegne av detaljer fra brudekjoler.. rett og slett blande sammen fasongen på en selskapskjole og en brudekjole??

selskapskjoler

Endret av thumbalina
Skrevet

Jeg skal ha kjole fra somaras.no. 'Amy' har jeg valgt. Den er uten slep:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...