Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve selvbruningssprayen fra Shadowtans, men forstår ikke hvordan jeg skal bruke den! Prøvde en spray (ikke fra Shadowtans) for en stund tilbake, men det ble bare klin. Spraya det på leggen og fulgte bruksanvisningen slavisk, men det bare rant nedover. Vel, resultatet ble en veldig skjoldete legg. Brunere ja, men med mørkebrune striper etter at det rant små bekker nedover mens jeg holdt på.

Har dere noen veldig gode instrukser for hvordan man oppnår gode resultater ved bruk av selvbruningsspray??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må holde GOOOD avstand!! Og bevege sprayen i sirkler. Sånn at du ikke sprayer nærme og holder den helt stille, da blir det bare søl. Så ha god avstand, få gjerne noen til å spraye deg..

Skrevet
Du må holde GOOOD avstand!! Og bevege sprayen i sirkler. Sånn at du ikke sprayer nærme og holder den helt stille, da blir det bare søl. Så ha god avstand, få gjerne noen til å spraye deg..

Ok, men hvordan unngår jeg at det renner nedover kroppen?? For den fester seg vel ikke umiddelbart? Skal jeg ikke gni med hendene eller noe?

Gjest Pupsilure
Skrevet
Ok, men hvordan unngår jeg at det renner nedover kroppen?? For den fester seg vel ikke umiddelbart? Skal jeg ikke gni med hendene eller noe?

Høres ut som du har tatt på for mye. Det er da det renner.

Skrevet
Høres ut som du har tatt på for mye. Det er da det renner.

Ja høres sånn ut. Du skal ikke beøhve å gni den utover, skal feste seg av seg selv. Og så lenge du holder avstand og har bevegelse skal det gå bra.. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...