Gjest ElisabethM Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt adapter som gjør at jeg kan bruke bla. mobilen og pcen min ved reise til New Zealand? Eventuelt om noen vet hvor jeg kan henvende meg for å få vite hvor jeg kan få kjøpt dette hen. Hadde vært til stor hjelp!
Mozilla Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 De har plenty på flyplassen i Auckland. Så ikke stress med det før du kommer frem
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Bor du i Oslo? Gå på butikken HandySize på Byporten Shopping (den ved Oslo S). Der har det alt av slike ting.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 ...eller på Nomaden, de har også nettbutikk. Ved å kjøpe en multiadapter kan du reise verden rundt :-)
Gjest ElisabethM Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Takker for svar! Bor i nærheten av Oslo så tar jeg meg nok en tur:)
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har kjøpt world-wide strømadapter-sett på Handysize på Byporten. Den butikken har massevis av smarte, praktiske og hendige ting for reiser. Ente opp med en nakkepute (oppblåsbar) som er helt super på lange flyreiser. Og ikke minst et refill/flaskesett (som jeg fyller opp med mine egne produkter) som tilfredstiller de nye reglene for hva du har lov til å ha med på fly. Du kan jo sjekke ut www.handysize.no
Grissini Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Var på NZ i februar-07. Kjøpte et sånt universaladapter til den nette sum av 98 kr på Clas Ohlson før vi reiste. Dette brukte jeg også både i Australia og diverse land i Asia vi besøkte. Styr unna Nomaden når det gjelder sånne ting - de er temmelig overpriset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå