Gå til innhold

dekkstift eller lignende

Anbefalte innlegg

Gjest knøttet, utlogget
Skrevet

Noen som har en dekkstift eller noe annet å anbefale meg for de dagene jeg går uten foundation, for å få jevnere farge i huden og dekke problemområder?

Jeg har en del urenheter i huden, og røde arrområder som jeg gjerne skulle dekket til, uten å bruke foundation. Kjøpte en for noen uker siden, men synes ikke den er noe god (tror den het noe med magic touch, en pensel fra en sylinder. Dårlig til å forklare).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du uten for å la huden hvile? Har du prøvd mineralsminke som f.eks I.D. Bare Minerals eller Everyday Minerals?

Gjest Snowflake
Skrevet

YSL sin dekkstift (i "gull") er veldig god! Litt dyr, men absolutt verdt det:)

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Tenker du på Touche Eclat ("tryllepennen")? Jeg synes ikke denne dekker særlig godt, men den er fin til å lysne områder.

Om du vil ha noe som dekker kan du prøve Helena Rubinstein Magic Concealer. Jeg synes denne er den beste til å dekke røde områder og smårusk ;).

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg har sterk mistanke om at det er denne som refereres til i hovedinnlegget, som hun ikke var fornøyd med.

Tenker du på Touche Eclat ("tryllepennen")? Jeg synes ikke denne dekker særlig godt, men den er fin til å lysne områder.

Om du vil ha noe som dekker kan du prøve Helena Rubinstein Magic Concealer. Jeg synes denne er den beste til å dekke røde områder og smårusk ;).

Enig i Magic Concealer! :)

Skrevet

Magic Concealer er ganske god ja, men den svir så innmari på huden min.. :sjenert:

Gjest Snowflake
Skrevet

Nei, er ikke den jeg mener. Er ikke "flytende" jeg mener. det er en "fast" dekkstift. YSL Anti-Cernes Multi-Action Concealer:)

Gjest StearinPikken
Skrevet

Helt enig. Den er også veldig drøy. Kjøpte min forrige høst, den er fortsatt ikke tom og jeg bruker den hver dag.

Skrevet

Magic Concealer er kjempebra!

Skrevet

må logge meg inn for å få denne inn på mine innlegg, slik at jeg husker å svare når jeg kommer hjem i dag (er på jobb, og har fått streng beskjed om at internett er fy-fy...)

Skal svare på hvilken jeg har når jeg kommer hjem og har den foran meg, husker ikke slikt jeg :sjenert:

Skrevet

Mineralsminke er tingen - da trenger du ikke dynge hele ansiktet ned i make-up hver dag :)

Jeg bruker billigvarianten fra L'oreal og er fornøyd med den - bruker stort sett bare under øynene og rundt nesa/t-sonen og det blender alledeles perfekt over i områdene der jeg ikke har noe sminke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...