Gjest knøttet, utlogget Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Noen som har en dekkstift eller noe annet å anbefale meg for de dagene jeg går uten foundation, for å få jevnere farge i huden og dekke problemområder? Jeg har en del urenheter i huden, og røde arrområder som jeg gjerne skulle dekket til, uten å bruke foundation. Kjøpte en for noen uker siden, men synes ikke den er noe god (tror den het noe med magic touch, en pensel fra en sylinder. Dårlig til å forklare).
Munachimso Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Går du uten for å la huden hvile? Har du prøvd mineralsminke som f.eks I.D. Bare Minerals eller Everyday Minerals?
Gjest Snowflake Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 YSL sin dekkstift (i "gull") er veldig god! Litt dyr, men absolutt verdt det:)
Gjest Audrey Horne Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 YSL sin dekkstift (i "gull") er veldig god! Litt dyr, men absolutt verdt det:) Tenker du på Touche Eclat ("tryllepennen")? Jeg synes ikke denne dekker særlig godt, men den er fin til å lysne områder. Om du vil ha noe som dekker kan du prøve Helena Rubinstein Magic Concealer. Jeg synes denne er den beste til å dekke røde områder og smårusk .
Gjest Morgan le Fay Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 YSL sin dekkstift (i "gull") er veldig god! Litt dyr, men absolutt verdt det:) Jeg har sterk mistanke om at det er denne som refereres til i hovedinnlegget, som hun ikke var fornøyd med. Tenker du på Touche Eclat ("tryllepennen")? Jeg synes ikke denne dekker særlig godt, men den er fin til å lysne områder. Om du vil ha noe som dekker kan du prøve Helena Rubinstein Magic Concealer. Jeg synes denne er den beste til å dekke røde områder og smårusk . Enig i Magic Concealer!
Munachimso Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Magic Concealer er ganske god ja, men den svir så innmari på huden min..
Gjest Snowflake Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Nei, er ikke den jeg mener. Er ikke "flytende" jeg mener. det er en "fast" dekkstift. YSL Anti-Cernes Multi-Action Concealer:)
Gjest StearinPikken Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Om du vil ha noe som dekker kan du prøve Helena Rubinstein Magic Concealer. Jeg synes denne er den beste til å dekke røde områder og smårusk . Helt enig. Den er også veldig drøy. Kjøpte min forrige høst, den er fortsatt ikke tom og jeg bruker den hver dag.
Knøttet Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 må logge meg inn for å få denne inn på mine innlegg, slik at jeg husker å svare når jeg kommer hjem i dag (er på jobb, og har fått streng beskjed om at internett er fy-fy...) Skal svare på hvilken jeg har når jeg kommer hjem og har den foran meg, husker ikke slikt jeg
Suzy Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Mineralsminke er tingen - da trenger du ikke dynge hele ansiktet ned i make-up hver dag Jeg bruker billigvarianten fra L'oreal og er fornøyd med den - bruker stort sett bare under øynene og rundt nesa/t-sonen og det blender alledeles perfekt over i områdene der jeg ikke har noe sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå