Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært prøvere i noen år nå og har ikke fått klaff... For et år tilbake fikk jeg konstatert manglende EL. Har nå gått på utallige Pergo kurer, enkel, dobbel, trippel, ja så 4 om dagen.... :gråte:

Var hos legen nå etter siste Pergo kur for å få blodprøve resultatet og snakke litt om hva vi evt skal gjøre videre.. Jeg hadde ikke El denne gangen heller og legen hadde da ikke lyst til å gi meg fler kurer da det visst nok ikke skal være bra med for mange.. fikk diskutert meg til en runde med 5 tabletter om dagen, så dag 11 -12 i syklus skal jeg til innvendig ultralyd for å sjekke om eggene min er "klare" vokst noe, hvis de er "klare" har jeg fått en resept på Ovitrelle som jeg da skal prøve for å se om det gir klaff... *krysser fingrene for det*

Hvis ikke eggene mine er "klare" så er det ingen vits i å prøve Ovitrelle.. så jeg fikk med meg en henvisning til sædprøve på Riksen ( kan ikke si sambo gleder seg.. men men..). Legen sa også at han da vil henvise oss videre for da mente han at prøverør var eneste mulighet siden jeg ikke får EL av meg selv, eller ved hjelp av Pergo... kjente at når han sa det så raste allt i huet på meg.... Jeg er 21 år, prøverør... tårene bare rant og jeg følte meg som en dritt... rett og slett...

Er det noen som kan fortelle litt om hvordan ting foregår og evt ventetider og sånt??? Noen som har klart å bli gravide underveis i denne prosessen??

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linken som Searia er fin å lese, ellers er det mange i vår situasjon inne her

Hilsen ei som er blit gravid etter prøverørsforsøk

Gjest StoreSky
Skrevet

Du har prøvd i noen år og er 20 år...? Uvanlig!

ps. ikke ment som kritikk, bare..forundret.

Gjest StoreSky
Skrevet

Et spørsmål: Har du vanlig menstruasjon selv ved manglende eggløsning?

Jeg tenker jo at alt er normalt siden jeg har regelmessig menstruasjon, men det stemmer vel kanskje ikke da....

Skrevet

Hvis jeg forstod deg rett har ingen sjekket sædkvaliteten til mannen din? Er ikke det litt merkelig?

Skrevet

har ikke noen tips, vil bare ønske dere lykke til!

Skrevet

Jeg var 21 år da vi hadde vårt prøverørsforsøk.

Jeg har PCOS og sjeldent eggløsning.

Vanligvis er aldersgrensen for prøverør 25 år, men det gjøres unntak!

Dette er ikke noen krise. Det er bedre å få hjelp, enn å fortsette å prøve uten eggløsning (for da er det jo ikke noen vits)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...