Gjest jah Skrevet 18. januar 2008 #21 Skrevet 18. januar 2008 Jeg hadde nå blitt sur om venninna uventa hadde hatt med seg mannen sin på venninnetur jeg da. Men slik tilfellet er her hadde jeg følt meg misbrukt, for det er helt klart at hun bruker deg og venninneturen som alibi.
Gjest Elize Skrevet 18. januar 2008 #22 Skrevet 18. januar 2008 Dette var utrolig dårlig gjort av henne. Tenk å behandle deg slik. HUn er en skikkelig dårlig venninne. Hun kunne i det minste sagt i fra på forhånd. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok hatt en venninne mindre.
:-) anna Skrevet 18. januar 2008 #23 Skrevet 18. januar 2008 Hva sier hun om saken da? Synes hun ikke det er dårlig gjort overfor deg å ha hatt en skjult agenda på turen? Du hadde vel tenkt deg en tur sammen med henne, ikke en tur alene. Og du hadde da ikke tenkt deg en tur der du blir "medskyldig" i utroskap. Hadde jeg vert deg hadde jeg vurdert å reise hjem før tiden. Jeg hadde vært møkk sur og kjempeforbanna for at hun ødela turen min. Altså... hadde du visst at det var slik det skulle bli så hadde du jo valgt å ha med deg noen andre.
Gjest Gjest,ts Skrevet 18. januar 2008 #24 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Takk for mange gode innspill! Godt å høre at det ikke er jeg som er vanskelig her.... Har som sagt tidligere sagt til henne hva jeg mener om dette, men det er helt utrolig, for hun er sur på meg for at jeg ikke unner henne dette, for at jeg ble såret og irritert. Og for at jeg mener dette er dårlig gjort ovenfor mannen hennes. Uansett, hun er på hotell nå, eller hjemme hos han fyren, jeg aner ikke! Men; det kjekke er at jeg fortalte ståa til mannne min, så han satte seg på et fly idag!! Og vi har tatt inn på et hotell også, og skal bare kose oss!! Snille, snille mannen min!!
KristineT Skrevet 18. januar 2008 #25 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Takk for mange gode innspill! Godt å høre at det ikke er jeg som er vanskelig her.... Har som sagt tidligere sagt til henne hva jeg mener om dette, men det er helt utrolig, for hun er sur på meg for at jeg ikke unner henne dette, for at jeg ble såret og irritert. Og for at jeg mener dette er dårlig gjort ovenfor mannen hennes. Uansett, hun er på hotell nå, eller hjemme hos han fyren, jeg aner ikke! Men; det kjekke er at jeg fortalte ståa til mannne min, så han satte seg på et fly idag!! Og vi har tatt inn på et hotell også, og skal bare kose oss!! Snille, snille mannen min!! Så flott mann du har Nå dår dere to kose dere resten av tiden og rett å slett gi f i hun som liksom skal vere veninnen din.. Etter denne turen synest jeg du skal sette deg ned å ta et oppgjør med hun veninnen din og fortelle henne hva du tenker og føler ang det hun har gjort. God helg
FrøkenStrøken Skrevet 18. januar 2008 #26 Skrevet 18. januar 2008 Men; det kjekke er at jeg fortalte ståa til mannne min, så han satte seg på et fly idag!! Og vi har tatt inn på et hotell også, og skal bare kose oss!! Så godt å høre, nå kan du virkelig kose deg resten av ferien! Og du har en støttespiller i saken, så du ikke er den eneste som vet hvor råtten venninna di er..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå