Gå til innhold

vennine eller?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Dont know what to do....

Her er situasjonen;

Vi er på jentetur, planlagt ei stund og gledet meg lenge. Egentlig skulle mannen min og jeg ivei, men fant ut at en venninetur var på sin plass i stedet da hun har det litt trassig med mannen sin.

Så kommer vi frem da, og det viser seg at hun har møtt en fyr på nett for lenge siden som hun skulle møte!!

Så da sitter jeg her da, føler meg litt brukt og medskyldig- kommer aldri til å kunne se ektemannen hennes i øynene igjen...

mest lyst til å ta første fly hjem, stemningen er heller laber. Når hun er her og ikke med den fyren hun møter er det ganske trykket..

Noen innspill??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så dårlig gjort! Dette skulle hun absolutt fortalt deg om på forhånd, for når man drar på tur som et "par" er man avhengig av hverandre. Har dere snakket noe om dette, en reaksjon fra deg, eller en forklaring fra henne? Hvor lenge skal dere være?

Skrevet
Uff, så dårlig gjort! Dette skulle hun absolutt fortalt deg om på forhånd, for når man drar på tur som et "par" er man avhengig av hverandre. Har dere snakket noe om dette, en reaksjon fra deg, eller en forklaring fra henne? Hvor lenge skal dere være?

Har ikke snakket om det, annet at jeg har sagt at jeg mener dette er dårlig gjort, og jeg nekter å møte fyren, for jeg vil kunne se mannen hennes i øynene igjen...

Skrevet

Du har så absolutt rett til å bli sur! Utrolig dårlig gjort av henne.

Jeg hadde sagt til henne nøyaktig hva jeg mente om saken. At du brukte pengene for å dra på tur sammen med henne, ikke for å sitte alene og bli brukt som alibi mens hun er utro med en annen. Jeg hadde nok ikke reist hjem, men heller byttet til et annet hotell og prøvd som best jeg kunne å kose meg på egenhånd.

Skrevet

Jeg også hadde byttet hotell, og sagt ifra til henne om at dette er noe du ikke vil ta del i. Så får det være opp til henne og ordne opp med seg selv. Finn deg et fint hotell med spa-avdeling kanskje?

Slapp av og kos deg :)

Skrevet

Problemet er at vi bor ikke på hotell, men hos bekjente av meg! De er ikke hjemme, så vi låner huset deres...

Skrevet (endret)

Huff, enda kjipere. Så du er "stuck".

Begynn iallefall med å snakke ut med henne?

Hun har vel ikke tatt denne andre mannen med til denne leiligheten?

Kan du juge, og si at de kommer hjem før tiden?

Kan du ringe din mann og spørre om han kan komme dit?

Endret av Vici
Skrevet

Be henne ta inn på hotell;) Jeg syns iallefall det er råttent gjort, og du skal ikke godta det. Jeg ville også sagt klart fra at hun ikke kan bruke deg på denne måten. Får hun ikke dårlig samvittighet?? Tror ikke jeg hadde orka å ha henne som venninne lenger, for hun bryr seg jo tydeligvis ikke om hvordan du har det..

Gjest barelillemeg
Skrevet

Utrolig råttent gjort. Jeg ville sagt ifra til henne - slik kan hun virkelig ikke holde på.

Gjest Gjest, ts
Skrevet

Tror nok vennskapet blir satt på en alvorlig prøve etter dette iallefall!

Vi er barndomsvenner, men dette hadde jeg ikke forventet i hele tatt.

Hun har ikke tatt med fyren hit, deter lite aktuellt!!

Får vel bare holde ut og fortsette å nekte å se han..

Skrevet

Men skal du liksom bare sitte der å vente på at hun skal komme innom?

Skrevet

dette skjer videre....,hun tar inn på hotell i morgen. Så kan hun gjøre som hun vil.

Blir nok en merkelig periode i tiden som kommer...

Skrevet

Jeg hadde nok fortalt henne akkurat hva jeg mente om oppførselen hennes og om det er slik hun skal holde på kan hun finne seg et annet sted å sove.

Ser hun tar inn på hotell imorgen, det er jo bra..

Ellers bør du prøve så godt du kan å kose deg og slappe av!

Gjest antigartner
Skrevet

Kjenner du mannen hennes godt?

Hvis du gjør det, og anser han som en venn også, så synes jeg hun setter deg i en svært alvorlig konflikt i forhold til hvem du skal være lojal mot!

Måten hun oppfører seg på er uansett dårlig gjort. Håper du finner på noe artig å gjøre uten henne!

Gjest Gjest,ts
Skrevet

Jeg kjenner mannen hennes, men ikke like godt som jeg kjenner henne, men kjipt likevel!

Har sagt hva jeg mener om dette, så vi er vel litt uvenner nå...

vi har vært venniner i over 20 år, så dette hadde jeg ikke ventet.

Jeg mener at hvis ekteskapet hennes er så ræva så bør hun ta det til etteretning før hun får et forhold til en annen mann. Det er iallefall mest fair ovenfor sin mann.

Uansett håper jeg resten av ferien blir bra, selv om jeg ikke er så glad i å spise middag ute alene, eller generelt gjøre ting alene...

Skrevet

Utrolig dårlig gjort! Jeg hadde blitt helt sjokkert, såret og frustrert...

Hun har ihvertfall ingen grunn til å bli sur for at du reagerer på dette, husk det!

Skrevet
Dont know what to do....

Her er situasjonen;

Vi er på jentetur, planlagt ei stund og gledet meg lenge. Egentlig skulle mannen min og jeg ivei, men fant ut at en venninetur var på sin plass i stedet da hun har det litt trassig med mannen sin.

Så kommer vi frem da, og det viser seg at hun har møtt en fyr på nett for lenge siden som hun skulle møte!!

Så da sitter jeg her da, føler meg litt brukt og medskyldig- kommer aldri til å kunne se ektemannen hennes i øynene igjen...

mest lyst til å ta første fly hjem, stemningen er heller laber. Når hun er her og ikke med den fyren hun møter er det ganske trykket..

Noen innspill??

jeg hadde følt at jeg ble brukt som allibi.

Skrevet

Det at dere blir uvenner på grunn av dette må du iallefall ikke ta på deg dårlig samvittighet for! Hun gjør alt på en helt feil måte, både i forhold til deg og sin mann. Hun er nok forelska/betatt av han nye typen, men det er ikke unnskyldning for å ikke bry seg om sine nærmeste.. selv om det kanskje kan føles sånn for henne som står oppi det. Håper du koser deg resten av tiden, jeg :)

Skrevet

Hei ville bare si at du har all grunn til å føle deg skuffet. Henne som ikke oppfører seg riktig,det å være utro er en ting. Men det at henne drar deg inn i dette uten å i det hele tatt tenke på hvordan det kan føles mot deg er en helt annen ting. Jeg skjønner at det er vondt og kjiki å ta dette opp med henne. Men uten at henne ser at du reagerer så vil henne vel ikke skjønne hva henne holder på med.. Men er henne så god venn når du ser henne gå bak ryggen på sin egen mann. Er henne da tiil å stole på synes du?

Skrevet

fytti!!

Jeg ville følt meg misbrukt.. Jeg ville sagt ifra så det sang og satt meg på første fly hjem så fikk hun taklet det som hun ville.. Ville vel også nevnt det for mannen hennes hvis jeg hadde sett at det var relevant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...