Thomasine Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Er det noen som har erfaring med denne? http://www.tvshop.com/NO/products/7193/19886 Er hjemme i dag, og da tittet jeg innom tvshop eller no' liknende... Ser jo veldig flott ut, da...? Lett, og uten ledningen som må dras med hele veien... Og bare 500,-!! Noen erfaringer å dele?
Thomasine Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2008 Ville bare dele mine erfaringer med denne "greia"! Den er pakket inn igjen og skal sendes i retur i morgen. FUNKET IKKE!!! Reklamen sier at den skal funke i 45 minutter før den må relades - NOT! Og den hakker som bar det... Denne var ikke verdt sine 500,-, men nå VET jeg i alle fall.
Gjest Emera Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hehe... det er en grunn til at TV-shop-tråder aldri får et eneste svar på KG. Er ikke mange som tør innrømme at de har handlet der. Så du er tøff! Men det hadde vært litt stilig hvis vi hadde hatt "KG-tester" av disse produktene! For moro skyld. Jeg har også handlet fra TV-shop én gang. For mange år siden bestilte jeg det som kaltes "Mr. Mixer," en stavmikser som virket sånn ca en måned... I følge reklame...nei infomercial-en... skulle det gå an å lage omtrent alt med den. Det gjorde det ikke... Endret 12. februar 2008 av Emera
Thomasine Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Hmmm...har ikke hatt inntrykk av at KG'ere var så sære... Kommer til å bite på flere ting som jeg innbiller meg funker, men jeg er den første til å sende tilbake om jeg ikke er fornøyd! Da holder jeg meg unna "Mr. Mixer" om den fortsatt er i salg. Skal si ifra på det neste jeg kjøper, når det en gang blir...
LilleBille Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Noen er nok fornøyde også - søsteren min har en hjemme - og ønsket seg en til hytta også. Selv har jeg en Magic Bullet - og er veldig fornøyd med den. Selv om jeg nok ikke bruker den til like mye som de reklamerer med at den kan brukes til - så bruker jeg den flere ganger i uken. ( - står også frem som TV-shopper )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå