Gå til innhold

918.no

Gjest Kirsti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har tegnet en brudekjole som www.918.no kan sy for meg i Kina. Noen som har erfaring med dem? Har ikke bestemt meg om jeg tørr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...måtte bare si at det var mange super-lekre kjoler der!

men har ikke prøvd dem, nei

Gjest Gjest_JaddA_*
Skrevet

har ikke noe erfaring med dem men kan bare tipse om at halvparten av bildene på hjemmesiden dems er kopiert fra designeren Bonny Bridal. de selger da altså kopier av bonny sine kjoler (som orginalt er meget dyre flotte kjoler. Har selv prøvd et par bonny!!) tror nok ikke kvaliteten kan måle seg med orginalene.... i tilegg står det jo ingen kjøpsbetingelser eller info der! blir skeptisk når jeg se en sånn hjemmeside men for all del ta kontakt dersom du ønsker å få sydd en kopi :) mange som ønsker å spare penger på den måten.

Lykke til ;)

Skrevet
har ikke noe erfaring med dem men kan bare tipse om at halvparten av bildene på hjemmesiden dems er kopiert fra designeren Bonny Bridal. de selger da altså kopier av bonny sine kjoler (som orginalt er meget dyre flotte kjoler. Har selv prøvd et par bonny!!) tror nok ikke kvaliteten kan måle seg med orginalene.... i tilegg står det jo ingen kjøpsbetingelser eller info der! blir skeptisk når jeg se en sånn hjemmeside men for all del ta kontakt dersom du ønsker å få sydd en kopi :) mange som ønsker å spare penger på den måten.

Lykke til ;)

Jeg skal ikke få kopiert en kjole. Jeg har tegnet en selv, som de skal sy. Noen som har erfaring fra andre steder hvor de syr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...