Gå til innhold

Bryllup i Arguineguin, Gran Canaria!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bebis80_*
Skrevet

Heisan! I mai dette år reiser forloveden og jeg til Sjømannskirka på Gran Canaria for å gifte oss. Lurer på om det er noe som har gjort det samme før oss og som vil dele litt erfaringer derfra? :love:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Vi skal gifte oss der i april :) Har bestilt norsk frisør, Mia's salong på Sunwing like ved sjømannskirka. Hun er også behjelpelig med å skaffe blomster, og kunne anbefale koselige restauranter.

Vil følge med her for å se om noen har erfaringer som kan være gode å få med seg.

Gjest Gjest_bebis80_*
Skrevet

Hei Hetty! Å så bra, kan ikke du skrive litt på denne tråden når du har vært der nede? :goodbye:

Skrevet

Ja, klart jeg kan. Er dere mange som skal dra? Vi drar sammen med min mor (som skal være min forlover: ), stefaren min og forloveren til min tilkommende.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_bebis80_*
Skrevet
:) Så bra! Vi blir bare 4, gubben og jeg, samt et vennepar av oss som skal være forlovere. Kan jo hende det dukker opp noen flere der nede, har noen vage anelser om dette... Å nå er d ikke lenge til dere drar, gleder du deg!?
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nå har vi kommet hjem, og dere kan glede dere til en flott opplevelse. Vi hadde kvinnelig prest, og hun gjorde vielsen kjempefin og veldig personlig. Middagen hadde vi på en restaurant som heter La Aquarela, bare 2-3 min biltur fra kirka. Nydelig restaurant. Vi hadde 4 retters middag, kostet 62 euro pr.pers inkludert vin. Dette er en av GC's beste restauranter. Vi tok bildene i området der, fine omgivelser. Anbefaler også Mias brudeservice. Hun ordner det meste du ønsker. Blomstene ble levert på salongen hennes, nydelig bukett - ganske rimelig også. Jeg hadde en stor hengende bukett, den kostet 150 euro.

Alt i alt, en vidunderlig dag som vi kommer til å huske for alltid. Anbefales til alle som ikke vil ha et "vanlig" bryllup hjemme.

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_Monna_*
Skrevet

Har du kontaktinfo til Mias brudeservice?? Jeg har prøvd å mail og ringe det som står på hjemmesiden deres, men det er visst ikke riktig...

Fint om du kan hjelpe:)

Skrevet (endret)

Hei

Vi skal også gifte oss der i mai:) Skal spise på restauranten Rossini etterpå, og skal bo på Sunwing Resort. Skal pyntes hos mia sin salong som ligger på hotellet.

Mail til Mia er : xxx

E-postadresse fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...