Gjest prestekrage Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Tenkte bare jeg skulle lage en positiv tråd- for generelt er det mye syt og klag her inne (kanskje ikke så mye på snikksnakk da)..... Jeg er i ett så fantastisk god humør for tiden . Og jeg aner rett og slett ikke hvorfor engang; Jeg (som de fleste) er januarblakk (og det ligger ann til å vare godt ut i februar) Ikke er jeg forelsket (singel) Været er kjipt Mangel på penger gir mangel på sosiale aktiviteter. Jeg går å venter på pepring (fyller snart 30) Men allikevell går jeg rundt og er hoppende glad. Synger og traller, ler og spretter rundt (og jeg er ikke generelt spretten....). Nesten så jeg kjenner meg forelsket, men er jo som nevnt over singel. Tror rett og slett jeg er forelsket i livet jeg (å hjelpe meg- det hørtes nesten religiøst ut...) (Fikk faktisk en kommentar på jobben- med spørsmål om jeg var nypult- for jeg var i ett så fabelaktivt godt humør!!!) Så- da håper jeg at jeg har spredd litt glede her inne også!!! Heng dere på- og la oss lage en "god humør"-tråd. Fortell gjerne dersom det er en grunn til det gode humøret også!!! For jeg tror at godt humør og positivitet smitter minst like mye som surmulig og negativitet!!! Ha en strålende fin dag alle sammen!
Gjest Cataliina Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Koselig Deilig å ha sånne følelser, da blir dagene mye bedre! Kjæresten min gjør meg hoppende glad hver helg når han kommer hjem, og hver kveld vi snakker lenge på telefonen kjenner jeg at jeg er lykkelig fordi han er min. Ellers blir jeg alltid glad når jeg har fått gjort unna vanskelige prøver, fremføringer og lignende! Deilig å føle at man ikke har noe framfor seg som man gruer seg til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå