Gå til innhold

Feriepenger av dagpenger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Hei,

er det noen som vet når feriepenger av dagpenger utbetales denne måneden?

For de som fikk feriepenger fra NAV ifjor.. når i januar fikk dere det på konto?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

er det ingen som gidder å svare?

for en dag! :trist:

:gråte:

Skrevet

Ha litt tålmodighet?

Jeg vet ikke, men hva med å ringe NAV å spørre?

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Jo, det er jo akkurat det jeg har gjort.

men hun som jeg snakket med på NAV visste visst ikke det. så da er jeg like langt.

Derfor spør jeg her...kanskje andre fra andre fylke vet. kanskje andre fra andre NAV kontor vet...

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Kanskje noen fra andre fylket som er ærlig nok, som er hyggelig nok.

Nå er jeg veldig lei av å bli behandlet som en søppel hver gang jeg ringer NAV for å høre om akkurat dette.

Først tar h*n av telefonen med en veldig hyggelig stemme... og når h*n hører at jeg spør om dette...så byttes stemmen MOMENTANT!! fra hyggelig til UHYGGELIG STYGG tone!!!!

Dette burde bli tatt opp!!!

Hva for noe har jeg gjort mot disse menneskene??

Jeg har ringt og spurt om dette totalt tre ganger. Og har opplevd den samme hver gang!!

:kjefte:

NAV, (i flylket der jeg bor)

Takk for at dere er så hyggelige.

Jeg får hakeslipp...

Skrevet

Hvis du maser på samme måte når du ringer NAV som i denne tråden her, så skjønner jeg at de i andre enden blir oppgitt. :roll:

Pengene kommer i løpet av måneden.

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

lol er enig i at jeg maser i denne tråden. jeg gjorde det pga jeg ble veldig irritert på disse menneskene på NAV kontor her jeg bor.

Jeg har ringt 3 ganger..

første gangen var i slutten av desember, jeg ringte for å få en bekreftelse på at det stemmer, at det kommer feriepenger fra NAV i januar

andre gangen var for halvannen uke siden, og spurte om det er blitt avklart dato for utbetalingen av denne.

tredje gangen var idag.

så hvorfor er de (h*n) så uhyggelig da?

Skrevet
lol er enig i at jeg maser i denne tråden. jeg gjorde det pga jeg ble veldig irritert på disse menneskene på NAV kontor her jeg bor.

Jeg har ringt 3 ganger..

første gangen var i slutten av desember, jeg ringte for å få en bekreftelse på at det stemmer, at det kommer feriepenger fra NAV i januar

andre gangen var for halvannen uke siden, og spurte om det er blitt avklart dato for utbetalingen av denne.

tredje gangen var idag.

så hvorfor er de (h*n) så uhyggelig da?

kommer i februar,hvis du var ldig over fire uker i fjor

• 11 måneder senere...
Gjest Zenden
Skrevet

Pengene kommer i månedskiftet januar/februar. Dersom du har hatt dagpenger i minst 8 uker, og ikke 4 som noen har skrevet her. Har selv ringt NAV og fått disse opplysningene bekreftet.

Skrevet

var ikke klar over at en får feriepenger av dagpenger...

Skrevet
var ikke klar over at en får feriepenger av dagpenger...

Men da er du vel kanskje klar over det nå.

Skrevet
Men da er du vel kanskje klar over det nå.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa og var ikke det kjekt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...