Gå til innhold

Mange Brudemarsjer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde faktisk Triumf march av Verdi, men når jeg spiller den av her, blir det helt feil... Det som spilles,- er bare en liten del, og det er ikke den delen vi hadde.. Men vi hadde heller ikke orgel, vi hadde trompeter.. Det var utrolig stilig.

Skrevet

Vi skal ha Mendelssohns bryllupsmarsj fra En Midtsommernattsdrøm til inngang og Brudemarsj fra Øre til utgang. :)

Kjempeflott side forresten :)

Skrevet

Jeg ble sittende å høre på brudemarsjer nå, kunne godt tenkt meg Gammel-Sjugurmarsjen som inngangsmarsj - min kjære har røtter i Skjåk og jeg liker den "ventende"-tonen i starten. Synes og Jan Magne Førdes brudemarsj er nydelig. Sambo vet jeg liker Brudemarsj fra Telemark/Seljord. Vi får se hva vi ender opp på, nok en ting vi må diskutere litt :)

Skrevet

Fins det noen sider med salmer da? Syns det er så vanskelig å velge det bare ved å se teksten, vil høre også? Håper jeg ikke kupper tråden....

Skrevet

Min inngangs (og sikkert utgangs marsj) marsj blir Cannon D major (Canon in D)

Visst alt går etter planen blir den spelt med el gitar :D

Skrevet

Jeg tror kanskje vi skal ha Wagner med brudemarsj fra Johengrin inn og Bryllupsmarsj fra en midtsommernattsdrøm ut.. Har ikke diskurtert det veldig nøye, men vi føler det er det som virker mest naturlig for oss (det vi forbinder med kirkebryllups-musikk:) )

Skrevet

Vi skal ha

Inn: Brudemarsj av Førde / Brass Brothers

Ut: Brudemarsj fra Seljord/Telemark

Trompetsolo: Gje me handa de ven

Trompetsolo: Vitae Lux

Salmer:

Deilig er jorden

Kjærlighet fra Gud

Skrevet

Jeg har hørt uttallige brudemarsjer nå, men finner ingen som liksom høres riktig ut...Noen som har noen tips?

Skrevet

Et tips jeg har fått er å be organisten i kirken spille noen "live" for dere. Da får man et helt annet inntrykk enn å bare høre noen snutter..:)

Skrevet
Fins det noen sider med salmer da? Syns det er så vanskelig å velge det bare ved å se teksten, vil høre også? Håper jeg ikke kupper tråden....

Har ikke sett noen side med salmer, men vi skal ha Kjærlighet fra Gud og Å leva det er å elska. Synes det er typisk brudesalmer :) Og de er fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...