Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Heisann! Jeg er for øyeblikket i jobb, men tenker på å slutte. Skal på en rekke jobbintervjuer så regner med at jeg er i jobb snart. Men hva hvis det ikke skjer? Hvor lang karantenetid har man hos NAV når man sier opp frivillig? Og hvor mye får man i dagpenger? Håper noen kan svare meg på dette
Rosalie Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Heisann! Jeg er for øyeblikket i jobb, men tenker på å slutte. Skal på en rekke jobbintervjuer så regner med at jeg er i jobb snart. Men hva hvis det ikke skjer? Hvor lang karantenetid har man hos NAV når man sier opp frivillig? Og hvor mye får man i dagpenger? Håper noen kan svare meg på dette Venteperioden (karantenen) er 8 uker dersom du sier opp selv. Husk at den teller fra datoen du slutter eller datoen du melder seg arbeidsledig hos NAV - den av de som er sist. Dagsatsen på dagpengene er 24 promille av dagpengegrunnlaget (enten fjorårets bruttoinntekt eller snittet av bruttoinntekt for de tre foregående år - den av de som er høyest) i 5 dager pr uke.
Gjest kenneth Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 (...)Dagsatsen på dagpengene er 24 promille av dagpengegrunnlaget (enten fjorårets bruttoinntekt eller snittet av bruttoinntekt for de tre foregående år - den av de som er høyest) i 5 dager pr uke.2,4 promille (ikke 24 promille, som tilsvarer 2,4%)
Rosalie Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 2,4 promille (ikke 24 promille, som tilsvarer 2,4%) Skylder på at jeg har snytt ut omtrent hele hjernen siste døgnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå