Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som misliker denne sangen svært mye eller? :roll:

Den spilles jo over alt hele tiden :x Snakk om sukkersøtt og vemmelig. Og teksten? Fysj for noe vrøvl! Jeg har selv en gang blitt sviktet på det viset ( :evil: ) og det han synger her bagatelliserer jo en sånn gjerning på det groveste. *Trenger en spyley*

Håper noen snart kan ta første steget til å la være å spille denne sangen på tv/radio slik at alle de andre kan følge etter - og jeg slipper mer av denne type pølsevev.

Videoannonse
Annonse
Gjest ButtHead
Skrevet

Jeg er enig med deg. Jeg synes heller ikke at den sangen er noe bra. Jeg er veldig lei av den type artist som Gareth Gates. Skikkelig fløtepus som synger fløtepus tekster som en har hørt tusen ganger før. Gi oss litt rock i steden.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er skikkelig sinna på den sangen. "Sorry, vakke meningen assa, skal aldri gjøre det igjen, loooover!" *fnys* Idiot! :roll: Hadde jeg vært dama hans hadde han vært død for lengst. :ler:

Skrevet

Godt å se at det er flere oppegående mennesker her inne :blunke:

Skrevet

Synes han var litt nusselig til å begynne med jeg, men nå har jeg fått nok. Virkelig. Hater overmarkedsføring (er det et ord?) Alt med måte..

Skrevet

Er så enig, så enig :evil:

"Sorry altså, hun betyr ingenting for meg - det er bare deg".........blæææh!!

Må skru av radio/tv'en om den sangen kommer, får helt hetta. Fysjom

Skrevet

Enig med dere. Minner meg om en form for svensktopp musikk, bare med britisk vri.

Skrevet

*hihi*

Har gått og irritert meg over den sangen selv, - har ofte på TV i bakgrunnen når jeg gjør andre ting.

Litt morsomt å se at andre også irriterer seg over slike sære ting ;)

Èn ting er sjangren, som ikke er spesielt imponerende, men den barnslige teksten uten tegn til ansvarsfølelse, er mye verre!

Og det verste er at småjentene synes den er fin, vettø :P

Skrevet

Enig og enig. For en irriterende låt og for en sukkersøt type. Nei, ikke min stil i det hele tatt. Har dere forresten hørt den svenske versjonen med han ene i Fame Factory (forrige sesong). Synes den også er fæl....... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...