Gjest minnimuuus Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Vi prøver å bli gravid nå, men jeg har ikke fått noe regelmessig mens etter jeg slutta på p pillene for ett og et halvt år siden... har bare hatt den 3 ganger.... Nå har vi bestemt oss for å prøve, men jeg aaaner jo ikke når jeg har eggløsning siden jeg ikke har mensen..... Og har jeg eggløsning selv om jeg ikke har mensen? :S
Aurela Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg kan veldig lite om graviditeter, men prøver å svare allikevel: Ja, du kan vel teknisk sett bli gravid uten mens, hvis du er heldig å blir gravid ved første eggløsning og ikke får mensen pga. graviditet.. Men ellers, tror ikke du har eggløsning uten mensen. Tror også du kan gå til legen for å få hjelp til å få igang systemet igjen, siden du bare har hatt mensen 3 ganger på 1,5 år. Uansett, LYKKE TIL!!
jente 79 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Mensen etterfølger eggløsning. Men som hun over sa, blir du gravid på første eggløsning får du jo ikke mensen...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Gå til legen. 3 mens på 1,5 år er ikke normalt. Du kan ha PCOS eller annen hormonforstyrrelse som gjør at du ikke/sjelden har eggløsninger. Det er det lurt å finne ut av med en gang når du nå ønsker å bli gravid.
Hedda-78 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Ja, det er mulig, men ikke sannsynlig. Du bør gå til lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå