Gå til innhold

leter etter en tegnefilm

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ami_*
Skrevet

Leter etter en tegnefilm som handlet om en pandaunge som måtte klatre opp en foss som en slags "manndomsprøve", eller så var det for å vise at han var den nye prinsen.

Hvis han ikke klarte det måtte han forlate moren og familien sin, noe som da skjedde. Så havna han på et sirkus og ble kjent med endel rare skapninger som etterhvert ble med han tilbake til moren. Han klatret på nytt i denne fossen og denne gangen kom han seg helt opp og jagde bort den slemme pandaen (eller så var det en vanlig slem bjørn) som hadde tatt over mens han var borte. De slemme hadde røde, lysende øyne.

Tror filmen er japansk eller noe i den duren? Noen som kjenner igjen noe? Hadde vært så gøy å se denne igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den hjemme eller hjemme hos pappa, kan finne det ut for deg

Skrevet

jeg fant den ikek, men jeg er ganske sikker på at den heter: Panda på eventyr...

skal sjekke hos mormor på fredag

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_renate_*
Skrevet

Pandaen heter Bobo, jeg har også lett etter denne..

Leter etter en tegnefilm som handlet om en pandaunge som måtte klatre opp en foss som en slags "manndomsprøve", eller så var det for å vise at han var den nye prinsen.

Hvis han ikke klarte det måtte han forlate moren og familien sin, noe som da skjedde. Så havna han på et sirkus og ble kjent med endel rare skapninger som etterhvert ble med han tilbake til moren. Han klatret på nytt i denne fossen og denne gangen kom han seg helt opp og jagde bort den slemme pandaen (eller så var det en vanlig slem bjørn) som hadde tatt over mens han var borte. De slemme hadde røde, lysende øyne.

Tror filmen er japansk eller noe i den duren? Noen som kjenner igjen noe? Hadde vært så gøy å se denne igjen.

• 1 år senere...
Gjest -ingrid
Skrevet

Å! den filmen husker jeg kjempegodt.

vekker virkelig barndomsminner.

har dessverre glemt navnet på den jeg og, men skulle veldig gjerne visst. ønsker å se den igjen :)

Skrevet

Den husker jeg også skikkelig godt!! Panda på eventyr :)

Men døde ikke moren? Synes å huske jeg gråt så mye til denne når jeg var liten :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...