Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tok ut piercingen i navlen min for flere år siden, men lurer nå på å sette den inn igjen..jeg antar jeg må sette den inn i det gamle hullet/arret, men det jeg da lurer på er om det kan bli stygt. Noen som vet?
Rexina Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tok det i höst etter at hullet groddu ut litt for mye for noen år siden. De satt det i det nederste hullet, men i stedenfor å sette det i det överste også, så satte de den lenger opp. Så da fikk jeg et lenger hull.. hvis du skjönner.. Det som er kjipt er det at det överste hullet jeg hadde för, fortsatt synes i midten. Og det nye hullet har ikke grodd ordentlig ennå, bafre det nerste har det. Men har hört at det tar 6 mnd för det gror ordentlig. stemmer det? Uansett så tok en venninne det på meg förste gang, så da var det endel problemer med hullet, men det er det ikke nå.
milla-mor Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 jeg måtte ta ut piercingen når jeg var gravid. ett år senere hadde hullet grodd, men jeg kunne lett se hvor det hadde vært. så jeg kokte en tykk nål, og stakk hull på nytt selv... ikke så veldig smart, kanskje, men det ble like fint som første gangen (bare mye vondere...) men gjør det hos fagfolk, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå