Nitha Skrevet 24. april 2003 #1 Skrevet 24. april 2003 Er det noen som vet om butikker eller kjeder som har gangbare sko til brudekjole? Jeg har vært over alt her i byen, og utvalget er rett og slett utrolig dårlig både hos Skoringen, Eurosko og brudebutikken. Fant ett eneste par jeg syntes var fine, og de fantes ikke igjen i min størrelse, og kunne heller ikke bestilles, visstnok :cry: . Tenkte å ta en Oslo-tur eller Hamar. Har noen tips? Nitha
K. Skrevet 24. april 2003 #2 Skrevet 24. april 2003 Jeg kjøpte mine sko på Bianco i Trondheim. Utrolig flotte til brudekjolen min iallefall :D Kostet 580,- Regner med at den butikken iallefall finnes i Oslo, så da vil jeg anbefale deg å ta en tur innom! Lykke til. K.
MissiS Skrevet 24. april 2003 #3 Skrevet 24. april 2003 Nesten litt pinlig å si, men jeg fant skoene mine på økonomisko... De har de på tilbud nå til 200 kroner. Ikke helt hvite, men beige i farge. Uten hæl og med strikk reimer. Egentlig innmari kule, så jeg kjøpte et par i sort også... MissS
Augustbrud02 Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Utvalget er desverre dårlig i vanlige skobutikker, og ønsker man ikke sko som er helt gjennomsnittlig "vanlige", så tror jeg faktisk at man må i brudebutikkene. Jeg kjøpte mine sko hos Skoringen, og de så slik ut: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...versebilder.htm De var desverre ikke så gode å ha på seg heller, så jeg vil egentlig anbefale sko i en av brudebutikkene jeg...
Nitha Skrevet 25. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2003 Takk Ayla Jeg har skrevet en pm tilbake, men hvordan får en sendt disse meldingene, mon tro? Litt grønn her... Nitha
Ayla Skrevet 25. april 2003 #7 Skrevet 25. april 2003 Du greide deg kjempebra! Meldingen kom vel i havn. Vi får holde videre kontakt via PM :D
Gjest Jamila Skrevet 25. april 2003 #8 Skrevet 25. april 2003 Jeg valgte de samme skoene som Augustbrud02, og var veldig fornøyd med de. Jeg ville ikke ha valgt økonomi-sko sko (oj! vanskelig å si!) til bryllupsdagen. Skoene må være i et materiale som gjør at foten får (litt) luft, og jeg ble faktisk frarådet å kjøpe sko fra økonomi-sko fra en av deres ansatte da jeg var innom der! Hun mente at jeg burde velge noe "skikkelig" for bryllupsdagen, man gifter seg jo bare en gang! (ok, jeg har ihvertfall tenkt å bare gifte meg en gang.. :oops: ) Så jeg ville sjekket en "skikkelig" skobutikk (hvite sko er in i år!) eller i en brudebutikk.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #9 Skrevet 25. april 2003 Bianco her også, dritfine sko, som var kule og fine på en gang. Gleder meg til å bruke dem til et tøft antrekk i sommer også, det sier jo litt om at de er tøffe, ikke noe supersøte silkesko. ( som sikker er fint for mange, men ikke er min stil)..
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #10 Skrevet 25. april 2003 For de som har litt smale føtter vil jeg anbefale merket Høgl. De er litt vanskelige å finne, men er stort sett tilgjengelig i vanlige skobutikker (kjedene). Jeg kjøpte mine på engrossalg, men jeg så dem på Glasmagasinet i Oslo i fjor til 600,-. De er i hvert fall veldig behagelige på mine bein! Hilsen Lille meg
Pip Skrevet 25. april 2003 #11 Skrevet 25. april 2003 Jeg anbefaler å bestille fra BridalShoes!! Jeg har fått mine nå - det kostet i overkant av 50 $ inkl. frakt (myyyye billigere enn i norske brudebutikker, og et veldig godt utvalg!). De er såååå fine! Jeg bruker vanligvis str. 37 i pensko, bestilte str. 6,5 i vanlig vidde, og de passer helt perfekt, enda jeg har ganske smal fot. (Skoene kan også fås i ekstra vid fasong!). Så jeg ble iallefall meget positivt overrasket! :D Adressen er www.bridalshoes.com Mine sko heter 'Lynn', du ser dem under 'Low heels'. Mine er ivory-farget boca - lekre! PS: Det tar ca. 15 arbeidsdager fra du bestiller til du får dem - kan ta litt mer (iallefall lurt å beregne litt god tid...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå