Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg og min samboer går å små krangler hele tiden, jeg føler han blir irritert og gretten for den minste ting. Går snart på veggene hjemme.

Hva kan vi gjøre??

Jeg får høre at jeg må slutte å kritisere og si hva han skal gjør, men noe må jeg jo si når det ikke skjer noe. Føler alt jeg sier bare blir feil og galt.

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Gjest GJEST:)
Skrevet
Jeg og min samboer går å små krangler hele tiden, jeg føler han blir irritert og gretten for den minste ting. Går snart på veggene hjemme.

Hva kan vi gjøre??

Jeg får høre at jeg må slutte å kritisere og si hva han skal gjør, men noe må jeg jo si når det ikke skjer noe. Føler alt jeg sier bare blir feil og galt.

Noen tips??

hei!

Det første som slår meg når jeg leser dette er jo at dere trenger å ta en prat om denne oppførselen... det er jo ikke sunt verken for deg eller han.

har en venninne som var på kurs med typen nå for ikke så lenge siden der 1av øvelsene var å sitte ovenfor hverandre å si det samme som partnern...hmm var litt vanskelig å forklare..

vel, sånn fungerer det. la oss si du sier til kjæresten din "når du kritiserer meg på denne måten så sårer det meg" så skal han si det samme til deg. poenget er å høre og føle på hverandres følelser. hvordan man ordlegger seg og hvordan det oppfattes hos partnern. vet ikke om du syntes dette var no hjelp jeg, men det går jo ann å forsøke et sånt kurs og se om det hjelper måten dere prater til hverandre på. lykke til!

Gjest lissi32
Skrevet

Slik har vi også hatt det i høst, mye fordi vi har tråkket oppå hverandre. Vi snakket godt ut om dette, og at vi måtte bli oppmerksom på at vi gikk å hakket på hverandre hele tiden for småting. Vi satt oss ned og snakket saklig om ting, og fordelte husarbeidet på en mer rettferdig måte, så da ordnet det seg her hvertfall:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...