Gå til innhold

Forlovelsesring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at kjæresten har fridd!!! :love: Det skjedde helt plutselig og helt uten ringer..

Nå skal vi kjøpe ringene, og jeg tenker, tekst inne i ringen er jo en selvfølge.. MEN hva bør stå inni?? Noen son har forslag til meg? :sjenert:

Vet dette bør komme rett hva hjertet og sånt, men det er ikke lett....

Håper noen kan hjelpe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har det seg slik at kjæresten har fridd!!! :love: Det skjedde helt plutselig og helt uten ringer..

Nå skal vi kjøpe ringene, og jeg tenker, tekst inne i ringen er jo en selvfølge.. MEN hva bør stå inni?? Noen son har forslag til meg? :sjenert:

Vet dette bør komme rett hva hjertet og sånt, men det er ikke lett....

Håper noen kan hjelpe :D

:duskedame:

gratulerer. :klemmer: kjempe kost.

vi har bare din xxx og dato vi. :)

Skrevet

Gratulerer! Så hyggelig!

Vi har "Din kjære xxx" :)

Skrevet

gratulerer :)

Vi har "Din sin xxx, dato" og i hans er det "Di si xxx, dato"

Det er jo litt morsomt å ha noe spesielt inni ringene :) har hørt de som har "Til dovre faller..." og "til helvete fryser..." o.l..

eg syns det er morsomt og spesielt :fnise:

Skrevet

Vi har bare hverandres navn, altså ikke noe "Din", og forlovelsesdatoen, og i etterkant har vi fått satt inn bryllupsdatoen også :)

Skrevet

Vi har hver vår personlige ting, og så skal vi få inn hjerter og dato når vi gifter oss til sommeren:)

Skrevet (endret)

I våra står det "æ ælske dæ" och datum

det vanligaste är väl namn och datum? Datum tycker jag definitivt bör vara med i en förlovningsring.

Endret av Furstina
  • 1 år senere...
Gjest forlova
Skrevet

Så akkurat på noen ringer der det sto "Kjærligheten overvinner alt" på latin utenpå med gotisk skrift.

Stilig.... men jeg tror jeg helst vil ha gravert dette på innsiden av ringen.

Og ettersom jeg traff min kjære i Frankrike -så kansje heller på fransk?

Men kansje dere har ett annet språk eller ett annet lite mantra dere vil forevige i ringene?

Skrevet

I vår står det noe vi pleier å si til hverandre.

Ellers vurderte vi "Sett den på igjen!" :fnise:

Skrevet

Vi lurer også på hva vi skal skrive, men vurderer et løfte eller søtt kallenavn, feks: lover å alltid være øm :yvonne: eller vil alltid være villig til å dele hjertet mitt med deg. :) eller sukkerklump eller noe annet sentimentalt ;) hehe

Skrevet (endret)

Vi brukte evigheter på å komme opp med noe søtt og personlig, men endte til slutt opp med kun:

navn :hjerte: dato

Argumentet var egentlig bare at det ville være koselig hvis oldebarn eller lignende skulle finne ringene at de faktisk kunne relatere til hvem som eide dem :) I tillegg til at vi hadde liten plass å skrive på ettersom min ring er en alliansering. Ellers så synes jeg det er veldig fint med de som gjør en personlig vri på det. Ser forøvrig nå at du spurte om forlovelsesringen -dette er hva vi har skrevet i gifteringene. I forlovelsesringen min står det ingenting, men det er vel mest fordi den er litt smal til å skrive noe på...

Endret av Solstrålejenta
Skrevet

Såg et bryllups program på tv, og der hadde de satt inn: A deal.......... Is a deal.

Den synst jeg var artig vertfall :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...