Gjest gjestebruker Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Skal kjøpe meg en GHD-rettetang, endelig spart nok penger, og har ønska meg det lenge! Men vet noen hvor i sentrum man kan kjøpe det? har sjekket masse tråder her om GHD-rettetang, men ingen forteller hvor man kan kjøpe det her i Oslo vet noen??
¤flicka¤ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg kjøpte min på Majorstua, på frisørsalongen som er ligger i "tunnellen" mellom t-banen og Sørkedalsveien.
Gjest GHD rettetang er bra Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Eller du kan gå inn på denne linken. Deretter trykker du på "salongfinner". Der må du skrive inn postnummeret ditt, og så søker den etter frisersalonger i nærheten som fører GHD.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Skal kjøpe meg en GHD-rettetang, endelig spart nok penger, og har ønska meg det lenge! Men vet noen hvor i sentrum man kan kjøpe det? har sjekket masse tråder her om GHD-rettetang, men ingen forteller hvor man kan kjøpe det her i Oslo vet noen?? Har du sett på lookfantastic? Antakeig billigere der. Lookfantastic`s egen rettetang er også super :O)
Gjest Olimb & co frisør salong Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Har du sett på lookfantastic? Antakeig billigere der. Lookfantastic`s egen rettetang er også super :O) Ligger helt på toppen av karl johan, ligger nabo for bik boken. ved t banen nesten.
Gjest Frillå Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Kor møje koste ein sånn glattetang, og ka e bra med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå