Gå til innhold

Telefonselskap!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ups er er egentlig godt fornøyd. Men, (det er alltid et men), jeg ønsker mer kontroll over mitt forbruk. Derfor ønsker jeg spesifisert regning. Dette er ut til å være vanskelig å få til for UPC. Er det noen som kan anbefale et billig og bra telefonsselskap!! Jeg er motivert for å skifte beite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Er det fast telefon du mener? Vi har PG One, men er nettopp begynt å bruke det, så jeg vet egentlig ikke om jeg er fornøyd eller ikke.

De hevder ihvertfall at de alltid er billigere enn Telenor, og at man kan ha oversikt over forbruket på internett.

Ingen innmelding eller bindingstid, jeg fant ut at jeg ikke hadde så mye å tape på å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også PG One, men siden det bare har kommet en faktura enda vet jeg ikke om jeg er fornøyd eller ikke jeg :wink: Hovedsaken er liksom at det er billigere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ang. spesifisert regning: man får en kundeside på Internett, her kan du når som helst logge deg på for å sjekke din ringestatus. Dersom du ønsker dette på papirfaktura kan du bestille dette.

Priser finnes på www.pgone.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pg One. Har hatt det siden desember. Kan ringe alle Pg one abbonenter gratis dersom du har autogiro. Det har jeg ikke, er såpass billig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå fikk jeg en mail av dem. Det ser ut til at de har spesifiserte regninger alikevel. Dette var ikke mulig da vi bestilte telfonabb. første gang. Så da order deg seg....Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil anbefale deg ACN. Der får du hele tiden rimeligere tellerskritt enn de store markedsledene selskapene. Du får gratis spesifisert regning. Du har online service på Internett.

Nå har også mobil kommet med veldig gode priser. Abb priser fra 25,- pr.mnd. og ingen telleskritt dyrere enn 1.99

Ta kontakt med meg så kan jeg sende deg prislister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... jeg leste også litt fort og trodde hun etterlyste skap til å ha telefonen i.

Måtte jo bare sjekke hva det var for noe snålt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler av Litago og Liten :ler: .

Takk for tipset, Leonora. Jeg skal gå inn på nettsiden deres å se på hvordan det fungerer. Har de sitt eget telefonnett, forresten. Det synes jeg er svært relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker også ACN og er godt fornøyd med det. Det er ikke så veldig mye billigere enn f.eks telenor men det er et stort pluss at man får spesifisert regning helt gratis. ACN har ikke eget telefonnett så du må betale abonnement til den samme som i dag.

nero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempefornøyd med ACN, og har flere ganger kunnet slå selgerne fra Telenor i hodet med prisene fra dem når de ringer og vil ha meg til å komme tilbake til Telenor. Kommer ikke til å skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ACN leier nette av telenor, og da blir liksom hele poenget borte. Jeg er ikke interesset å ha noe mer telenor å gjøre. Pr. i dag betaler man alt for mye av leie av nettet. Helt uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...