Opal Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er 34 år og har aldri hatt hull i ørene. Har begynt å interessere meg mer for klær, og å se bra ut nå det siste året, og lurer derfor på om jeg skal ta hull i ørene også. Den største grunnen til det er at jeg har kort hår, og vil vel derfor se mer feminin ut med ørepynt? Har ikke særlig til øreflipper, så kanskje det bare vil se rart ut, hmm (vanskelig å si for dere da, uten bilde ). Meninger takk
Gjest puselabb Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Jeg tror aldri jeg har sett noen som er "stygge" med hull i ørene, så jeg sier go for it! Riktige øredobber kan faktisk få en til å føle seg ekstra bra.
Isobel Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Ta hull i ørene!!! Greit å ha, aldri angret:)
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tok hull i ørene som 25-åring og har ikke angret. Veldig gøy med en unnskyldning for å kjøpe smykker. Og tror ikke det er noe problem at du har små øreflipper. Men da ville jeg ha fått det gjort hos piercer, ikke frisør, da piercer er mer nøyaktig med plassering av hullene. Da er sannsynligheten større for at det blir pent.
aline Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 veldig vanskelig for oss andre å si egentlig, prøv å se for deg hva slags øredobber og test dem opp mot, for å se om du føler at det er noe du kommer til å bruke. Jeg tok hull i ørene for mange herrans år siden, og lot dem gro igjen for kanskje ti-femten år siden, føler overhode ikke at øredobber gjør noe positivt for ansiktet mitt, spesiellt ikke når jeg hadde kort hår. Nå som jeg har litt lenger hår igjen, kan det tenkes, men jeg følte at med kort hår og min ansiktsform, så ville det bare forsterke det ikke fullt så feminine ved ansiktsformen min. (har mer firkantet ansikt med bredt kjeveparti, følte selv at det å ha i øredobber, trakk blikket utover enda mer, og fremhevet bredden i det området. Så jeg føler meg mer vel uten.) Men det er jo ingen stor greie, ikke koster det vel særlig heller, så hadde jeg plutselig fått lyst til å bruke øredobber igjen, så hadde jeg bare gått og fått dem stukket eller skutt opp på nytt. Det er jo bare å la dem gro om du ikke trives med det.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er 33 og har også vurdert det! Venninnene mine mener absolutt jeg burde ta hull ii ørene, og jeg ser jo hvor mange fine øredobber som finnes, og hvor fint og feminint det er på folk.... Men det holder meg litt tilbake at jeg har kommet så langt i livet og klart meg helt fint uten, har egentlig aldri savnet det. Synd det ikke finnes finere "clips", som man kan ha på ørene uten hull....
Opal Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2008 Men det holder meg litt tilbake at jeg har kommet så langt i livet og klart meg helt fint uten, har egentlig aldri savnet det. Synd det ikke finnes finere "clips", som man kan ha på ørene uten hull.... Jeg har også tenkt på det, at siden jeg ikke har tatt tidligere så kan det bare være... men nå har forfengeligheten vunnet, og jeg skal dra å ta hull i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå