Gå til innhold

et alvorlig problem

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er bare nødd!! er en jente på 20 år, sliter med å takle livet. jeg som før var en sprudlende jente, livsglad er nå blitt helt motsatt. ser mørkt på alt, gidder ikke dette mer.jeg har vel egentlig ingen tin å syte etter, jeg har det egentlig ganske bra.. mne jeg tenker så dystre tanker, får ikke sove lenger, har egentlig lyst til å sette meg ned å grine, snakke med noen.. men det er jo ingen.

på lørdag drakk jeg meg full alene og skar meg med barberhøvel.... SYYYKT!!!!(ingen som vet det) kan noen være enig og bekrefte for meg.. at jeg har et alvorlig problem??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff! Dette høres ikke greit ut.

Vi har alle våre down-perioder, men syntes at det hørtes litt drastisk ut at du skar deg selv.

Synes at du skal komme deg til en lege og fortelle om problemet, så får du kanskje hjelp til å finne ut hvorfor du har det sånn.

Håper at det ordner seg for deg!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt klart ganske langt nede i en depresjon....

Kom deg til legen, tror nok du bør ta deg en tur til psykologen....

Se iallefall å kom deg til legen med en eneste gang !12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på hva du har lyst til å gjøre i livet. Har du lyst til å reise? Studere noe spesielt? Magedanskurs? Arrangere ost/rødvin-kveld? Hoppe i strikk? Plukke bananer på plantasje i Australia? Hva vil du?

Og etterpå GJØR DET!!!!

Få en endring i livet ditt. Fler impulser!

Alle er vel skitdeppa en gang i blandt, men det er bare DU som kan få fart i livet ditt.

Ja, noen ganger lurer man på hvor venner er. Det var ikke så mange av dem som man hadde trodd. Men så mange hyggelig folk det finnes. Mange NYE venner.

Dersom du ikke klarer dette, og skulle grave deg ned i en depresjon, så ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. Bedre for tidlig enn for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du har et alvorligt problem. Ei vennine av meg var slik. Hun gikk til psykolog, men det hjalp litt. Hun gikk til legen og fikk antideprisive tabeletter, og er mye bedre. Du bør komme dg til lege!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

For det første, dette var ordentlig trist å høre. Skjønner hva du snakker om!

Jeg kan ikke gi deg noen fasit på dette, men problemer det har du. Det du snakker om her er noe de aller fleste opplever en eller flere ganger i løpet av livet. Ganske "normalt". Det som derimot ikke er så normalt er at du drakk deg full alene og deretter skar deg selv med kniv. Dette er et bevis på at det sitter noe i deg som du ikke klarer å få ut på andre måter.

Er det virkelig ingen du kan snakke med dette om? Ikke foreldrene dine eller en god venn? Det er først og fremst viktig at du snakker med noen om dette. Hvis du fortsetter å holde dette for deg selv, kan det vokse seg større og bli til store problemer du slett ikke klarer å takle alene.

Hvis det ikke bedrer seg, ber jeg deg på mine knær om å ta kontakt med fastlegen din. Du skal ikke sitte med slike vonde tanker alene! Og kanskje det er best å kutte ut alkoholen når du kjenner at verden er vond og vanskelig... Det gjør ofte vondt verre!

Du kan gå inn på

http://www.nettdoktor.no (Finnes en test du kan ta)

http://www.tett.no

http://www.doktoronline.no

Lykke til! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...