Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere har en highligter å annbefale, da mener jeg ikke ysl sin tryllepenn og lignende. Men da tenker jeg mere på en vanlig lys øyenskygge som er fin til å legge rett under øyenbryn og litt i øyenkroken. Har tidligere hatt en fra Vercarse, og en fra estee lauder som het tea biscut (vet ikke om den fra EL finnes lenger), men skal sjekke.

Men tips mottas med stor takk. Hva bruker dere forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen her som bruker lys øyenskygge i øyenkroken og under øyenbrynene?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Microshadow Muffin fra Make Up Store er uslåelig. :) Den er lys og skimrende, litt kald, men ikke hvit, og jeg bruker den både på øyenbrynbenet og ofte også som eneste skygge.

Skrevet

Shroom fra MAC. Denne er perfekt til det formålet:)

Skrevet

Bruker også shroom, spesielt når jeg går for en naturlig look, men av en eller annen grunn blir denne grønn på meg i løpet av dagen. :forvirret:

Skrevet
Bruker også shroom, spesielt når jeg går for en naturlig look, men av en eller annen grunn blir denne grønn på meg i løpet av dagen. :forvirret:

:fnise: Huffda! Det var jo litt snodig da. Kan det være en foundation du bruker som den ikke tåler og blandes med?

Jeg også har brukt denne :)

Bruker generelt mye fra MAC og Makeup Store. Er ikke redd for å bruke glittereffekter på nevnte steder heller :)

Skrevet
Shroom fra MAC. Denne er perfekt til det formålet:)

Kan jeg bestilledenne fra strawberrynet?De har den ikke inne...pokkern

Gjest Audrey Horne
Skrevet
Microshadow Muffin fra Make Up Store er uslåelig. :) Den er lys og skimrende, litt kald, men ikke hvit, og jeg bruker den både på øyenbrynbenet og ofte også som eneste skygge.

Nikker og skriver under. Jeg synes denne er finere og mer naturlig enn Shroom fra MAC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...