stikkelsbær Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Nå har jeg tenkt på å skaffe meg ekstern harddisk til min bærbare pc aaltfor lenge uten å gjøre noe med det, så nå må jeg bare få det gjort mens jeg fortsatt har litt igjen av studielånet Derfor - noen som kan anbefale noen bra? Jeg skal kun bruke den til backup av bilder, musikk o.l. Lurer litt på Western Digital MyBook, men det var jo litt å velge mellom der.. Noen som har denne?
Gjest Nedfall Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Nå har jeg tenkt på å skaffe meg ekstern harddisk til min bærbare pc aaltfor lenge uten å gjøre noe med det, så nå må jeg bare få det gjort mens jeg fortsatt har litt igjen av studielånet Derfor - noen som kan anbefale noen bra? Jeg skal kun bruke den til backup av bilder, musikk o.l. Lurer litt på Western Digital MyBook, men det var jo litt å velge mellom der.. Noen som har denne? Har en slik på 500GB, veldig stillegående, skrur seg på samtidig med data'n, og virker ganske rask. Grei design. Kjøpte den på binders, men du finner dem billigere på nætet..
lolita90 Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Denne jeg har en som er litt mindre... men har ikke klart å fylle den opp ennå... jeg anbefaler denne altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå