Annie Skrevet 19. januar 2008 #21 Skrevet 19. januar 2008 Tusen takk for dagens mest morsomme tråd (mannen med konas dagbok og tannbørsten får andreplassen). Vi holder på å le oss ihjel. Jada, vet det er litt natthumor. Link?
Gjest Gjest_haha_* Skrevet 19. januar 2008 #23 Skrevet 19. januar 2008 Hørte her om dagen om et eldre par så var så kjipe at de kjøpte bare èn kopp kaffe på kjøpesenteret. Denne delte de.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #24 Skrevet 19. januar 2008 Det er veldig dyrt å bruke sykkelslange, og alle andre innretninger som er vidåpne i leveringsretningen
Gjest Frode Fårepølse Skrevet 19. januar 2008 #25 Skrevet 19. januar 2008 Unnskyld men Bor du oppe i Flåklypa eller?? Synes jeg kan høre stemmen til Leif Juster nå gitt... Konstruerer mannen din kondomtegninger mens han drikker sterk pulverkaffe?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #26 Skrevet 20. januar 2008 Link? Leste hennes dagbok - bruker tannbørsten min som dildo
Annie Skrevet 20. januar 2008 #27 Skrevet 20. januar 2008 Leste hennes dagbok - bruker tannbørsten min som dildo TAKK!!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #28 Skrevet 20. januar 2008 Vi har prøvd det meste: Sykkelslange, plastfolie, ballonger, brødpose, bobleplast for ekstra kjensle. Bobleplasten var bare helt utrolig, men gjorde vont hvis det ikke var nok smøring. Vi bruker Melange. Men jeg er usikker på hvor trygge disse innovasjonene er, selv om det er min mann som lager dem. Eller kanskje nettopp derfor. Er dette seriøst ment ? Dette må vel være et tulle-innlegg ? I tilfelle bra funnet på !
Gjest septica Skrevet 20. januar 2008 #29 Skrevet 20. januar 2008 Sykkelslanger,sjokoladepapir osv...Kan det være bra?Jeg mener med tanke på bakterier og sånn??Hehe...uff...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå