Gå til innhold

Han lager kondomer selv.

Gjest Gullsnoppen

Anbefalte innlegg

Gjest Gullsnoppen

Mannen min er en handyman. litt for handy, kanskje.

Han nekter nemlig å kjøpe kondomer til normal pris.

Han mener de er skamløst dyre.

Og derfor lager han dem selv!

Vi har prøvd det meste:

Sykkelslange, plastfolie, ballonger, brødpose, bobleplast for ekstra kjensle.

Bobleplasten var bare helt utrolig, men gjorde vont hvis det ikke var nok smøring. Vi bruker Melange.

Men jeg er usikker på hvor trygge disse innovasjonene er, selv om det er min mann som lager dem. Eller kanskje nettopp derfor.

Saken er at vi begge har fobi mot å kjøpe dong i butikken. Det er derfor vi eksperimenterer sånn.

Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har prøvd det meste:

Bobleplasten var bare helt utrolig, men gjorde vont hvis det ikke var nok smøring. Vi bruker Melange.

Men jeg er usikker på hvor trygge disse innovasjonene er, selv om det er min mann som lager dem. Eller kanskje nettopp derfor.

Saken er at vi begge har fobi mot å kjøpe dong i butikken. Det er derfor vi eksperimenterer sånn.

:hoho:

Hva med oksetarm? Får sikkert kjøpt det hos slakteren. Slå knute på enden og tre den på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare husk

Bare husk at det overhode ikke gir noen som helst beskyttelse hverken mot graviditet eller kjønnsykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon, ganske handy men dritflau for å kjøpe kondomer. Selv om jeg er 40 år.

Jeg pleier å kjøpe japp sjokolader, gjerne 20-30 i slenger. Så tar jeg av plasten på den og henger dem til vask inne i oppvaskmaskinen slik at vi får ok sterilitet både på kvinne og baskeluskfronten++

Ah, er deilig å høre det knatre og knitre sjokoladepapir under samleie. Og når det lukter japp under samleie vet jeg at rytmen er i orden.

Nå er jeg far til 5 barn og det blir vel et par til. Konemor synes merkelig nok det er artig med sjokoladepapir, men jeg mistenker henne for at hun liker å bli gravid. Så nå vurderer jeg å bytte til mars king size sjokoladen, har forsket litt og funnet ut at sømmen er dobbel. Så nå blir det nok ikke flere unger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon, ganske handy men dritflau for å kjøpe kondomer. Selv om jeg er 40 år.

Jeg pleier å kjøpe japp sjokolader, gjerne 20-30 i slenger. Så tar jeg av plasten på den og henger dem til vask inne i oppvaskmaskinen slik at vi får ok sterilitet både på kvinne og baskeluskfronten++

Ah, er deilig å høre det knatre og knitre sjokoladepapir under samleie. Og når det lukter japp under samleie vet jeg at rytmen er i orden.

Nå er jeg far til 5 barn og det blir vel et par til. Konemor synes merkelig nok det er artig med sjokoladepapir, men jeg mistenker henne for at hun liker å bli gravid. Så nå vurderer jeg å bytte til mars king size sjokoladen, har forsket litt og funnet ut at sømmen er dobbel. Så nå blir det nok ikke flere unger :)

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest septica

Dette må vel være en slags form for fetisj?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vi har prøvd det meste:

Saken er at vi begge har fobi mot å kjøpe dong i butikken:hakeslepp:. Det er derfor vi eksperimenterer sånn.

:fnise::fnise::fnise::hoho: :hoho: :hoho::ler::ler::ler::legrine::legrine::legrine::skratte::skratte::skratte: Du glemte ironiflagget. Forøvrig har jeg ingen andre kommentarer enn at dere ikke bør prøve bæreposene fra Nille. De revner virkelig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lol_*

:hoho::ler:

Tusen takk for dagens mest morsomme tråd (mannen med konas dagbok og tannbørsten får andreplassen). Vi holder på å le oss ihjel. Jada, vet det er litt natthumor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...