Gjest Gjest_bebis80_* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har igår satt inn to egg (in vitro) som var mikroinjisert. Det ene egget var det god kvalitet på, og det andre var de usikker på,men samtidig sikre på at ikke var godt nok til å fryses. Vi har mange odds mot oss, da vi begge har problemer med formeringsevnen. Nå er jeg så nervøs for at dette skal gå galt, at ingen av eggene fester seg, at jeg er helt på felgen. Trenger gode råd og støtte nå av andre i samme situasjon, ønsker å klare å senke skuldrene litt, er jo redd for at stressingen min skal gjøre at dette ikke går!
Chiquita Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har desverre ingen gode råd, men har en erfaring i allefall. Under vårt IVF-forsøk var jeg også helt på felgen etter innsetting. greide ikke å tenke på så mye annet, og var veldig nervøs. Men det gikk bra, så det trenger ikke å ha så mye å si (vet ikke om nervøsitet har noen innvirkning egentlig) Lykke til
Gummi Tarzan Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Ukene etter innsetting var helt forferdelige.. Jeg klarte ikke fokusere på noe annet og gikk bare rundt meg selv. Jeg var helt overbevist om at forsøket hadde gått til h*lvete og gravde meg langt ned i depressive tanker som at vi aldri kom til å få barn, hva er vitsen med å hele tatt prøve.. Sjokket var derfor stort når jeg testet positivt! Vi satte også inn to egg, men det var kun ett som festet seg. Jeg er nå snart 15 uker på vei med vårt første barn.
X-up Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Vil bare gi deg en god og ønske deg lykke til!!
Gjest Gjest_bebis80_* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Takk for god oppmuntring, godt å vite og være klar over at det er andre der ute i samme situsjon! Gratulerer så mye med graviditet og barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå