Gjest Gjest_reiselysten_* Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Har en drøm om å reise/jobbe 3-6 mnd i Afrika. Nå kan det se ut til at det kan gå mot opplyllelse av denne drømmen, i såfall reiser jeg i høst. Poenget er er at jeg eier leieligheten min, og har ca 4000 i utgifter på den pr mnd (lån, strøm, husleie m.m.) Er det mulig å korttidsleieut leieligheter?? Hvordan går jeg i såfall frem?? Den ligger i Oslo, med gå avstand til BI, trikk, buss og det man trenger. Hva kan jeg event leie den ut for. De som leies ut her av tilsvarende går for runt 8000 pr. mnd, men det er jo lengre kontrakter. Andre som har erfaring med lignende?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Synd det ikke er i vår/sommer du skal dra, da hadde jeg leid av deg tvert. Kunne trengt en midlertidig hybel menst jeg finner noe mer varig. Tror like gjerne du kan prøve å leie ut dyrere, mange som trenger korttidsleie, og det er ofte dyrt hvis man går via firma som spesialiserer seg på slikt. Prøv en annonse med høyere pris først du, koster jo ikke all verden på finn.no.
Gjest StearinPikken Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Korttidsleie er fullt mulig og når du reiser er det fortsatt mange desperate studenter på jakt etter leilighet.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Har en drøm om å reise/jobbe 3-6 mnd i Afrika. Nå kan det se ut til at det kan gå mot opplyllelse av denne drømmen, i såfall reiser jeg i høst. Poenget er er at jeg eier leieligheten min, og har ca 4000 i utgifter på den pr mnd (lån, strøm, husleie m.m.) Er det mulig å korttidsleieut leieligheter?? Hvordan går jeg i såfall frem?? Den ligger i Oslo, med gå avstand til BI, trikk, buss og det man trenger. Hva kan jeg event leie den ut for. De som leies ut her av tilsvarende går for runt 8000 pr. mnd, men det er jo lengre kontrakter. Andre som har erfaring med lignende? Bare husk å få med i kontrakten hvorfor leietiden er så kort som den er. Vanligvis er minimum varighet 3 år, men at du skal reise for så og bebo leiligheten selv er god nok grunn til å leie ut for en kortere periode.
Vici Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Dette er fullt mulig. Foruten om studenter er det mange pendlere i jobbsammenheng som sikkert er interessert. Mange som gledelig betaler ekstra for ferdig møblert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå