Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg rettetang. Har mye hår, men det er ganske tynt - altså typisk nordisk. Ønsker meg en rettetang som kan lage bølger, krøller og flatt hår. Kan noen anbefale en god rettetang som ikke sliter på håret? Må man alltid ha varmebeskyttende middel i før man bruker rettetang? Har dere i så fall noe produkt å anbefale? Håret mitt blir lett fett.
Bomullstrusa Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jaaaaaaaa, jippi, lovelovelove :D Fikk min GHD rettetang i posten i går, og den er simpelthen fantastisk! Love at first sight! Den kan gjøre alle tingene du lister opp og beskytter håret så godt det går. Den blir varm på 10 sekund, og piper når den er klar Aldri har håret mitt vært så rett, blankt og herlig :D Til og med eska den lå i var smakfull og lekker og proff og... sukk.. I love my GHD styler Man MÅ ikke bruke beskyttelse, men det hjelper jo håret ditt da. Dårlig på å bruke det selv.. :s
Ambivalent Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har selv siklet på GHD styleren lenge, men fant ut at jeg ikke kommer til å ha råd med det første. Så jeg kjøpte meg en rettetang fra Remington til 249,-, bare for å teste om den var noe særlig. Og jeg er positivt overrasket. Ble varm på noen sekunder, rettet ut håret med en gang, og håret holdt seg rett dagen etter også. Har ikke prøvd å lage bølger/krøller med den enda, men siden det er en smal type regner jeg med at det går an også. Har bare prøvd den et par ganger så jeg vet ikke om den sliter på håret, men det er iallefall keramiske plater på den. Det er forresten denne, men da jeg kjøpte den kostet den altså 249,- Jeg vurderer å kjøpe meg varmebeskyttende spray fra Toni & Guy.
Wonders Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg har oxo langt hår/mye hår, og jeg har denne... http://www.adiscountbeauty.com/media/babyless.jpg Om du vil ha en som oxo lager krøller må du ha en som ser sånn ut http://www.luconda.com/artikeldetails/29/0...byliss-0458.jpg som er rund på toppen...studer bildene så vil du se at den jeg har er flat oppå. Her er hvordan man lager krøller med sin rettetang: og en annen som er lettere: Ikke glem varmebeskyttene spray om du bruker jernet ofte! Endret 28. januar 2008 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå