Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Noen som har erfaringer med denne banken så langt? Jeg har søkt om konto der, men de har ennå ikke sendt ut noen kontoinformasjon etter jeg var på posten for noen uker siden og hentet den rekommanderte sendingen. Så jeg rekker vel ikke få noen glede av den gode renten før resten av bankene kommer etter- Hvordan funker nettbanken ellers, er den grei i bruk?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Det er nok på vei i posten. De bruker Terra sin nettbank, så borstett fra fargene er den lik som Terrabankene sin.
Gjest barelillemeg Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Vet ikke helt om jeg ville stolt på Terra som en stabil bank i disse tider...
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har blitt kunde der, to litt tid før kort og BankID kom i posten, og var kanskje ikke 100% fornøyd med at man får tilsendt VISA automatisk (noe skal de jo tjene penger på), men utover dette er det helt greit, god rente på sparekontoen.
Supramundane Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er også kunde. Ikke så veldig imponert, trives bedre med Skandiabanken. God rente forsåvidt, men så langt ikke noen imponerende kundeservice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå