Pasha Skrevet 15. januar 2008 #1 Skrevet 15. januar 2008 Noen som har vært der? Er det en by som er verdt å anbefale? Og hvor lang tid anbefaler dere å være der? er en uke passe tid?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 En uke tror jeg fort kan bli litt for mye. Da burde du kanskje ta noen utflukter ut av byen også. En utrolig fin by. Jeg var der i juni i år, og likte meg kjempegodt der. Og så er det billig, og mange gode restauranter og god drikke. Jeg likte byen mye bedre enn Riga for eksempel.. Jeg var der i 3,5 dager og det var igrunn brukbart =) Hos Reiseplaneten.no får du mange tips om byen.
Pasha Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 tenkte kanskje 1 uke var litt for mye ja.. skal sjekke ut den siden jeg
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Det er veldig fint i gamlebyen i Vilnius, spesielt hvis du liker flott kirkearkitektur. Av utflukter anbefaler jeg tur til slottet Trakai utenfor byen. En helg eller langhelg er passe i Vilnius, selv om det sikkert går an å slå ihjel en uke også.
Lovebird Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 En uke blir for lenge, langhelg er grei lengde. Det er mye fine bygninger, gode restauranter bla. Det er ikke et sted du drar for å shoppe, klær koster ca det samme som i Norge. Lin og rav er rimelig.
Pasha Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 Tok dere noen vaksiner før dere dro dit? Leste dette på vg reise: Du trenger vaksine mot: Hepatitt A, poliomyelitt, difteri/tetanus Da er det kanskje dumt å ta med seg en baby dit da? (vil være ca 7-8mnd når vi reiser tenker jeg)
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #7 Skrevet 15. januar 2008 Det kreves ingen vaksiner for å reise til Litauen. Du finner alltids noen som anbefaler vaksiner nesten uansett hvor man skal reise, for å være på den sikre siden. Men det er mange potensielle farer forbundet med å reise, de færreste kan man vaksinere seg mot. Synes ikke det er noe alternativ å bli hjemme av den grunn. De fleste ulykker skjer i hjemmet
Pasha Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2008 jeg synes det var litt rart i grunn at vg anbefalte det.. skjønner ikke helt faren med å reise til litauen.. men det er vel kanskje det at de vil være på den sikre siden tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå