Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting.

Jeg er helt ny på siden her, så hei forresten...

Hvordan hadde dere reagert om deres kjære hadde vert i syden uten deg?

Min kjæreste er nå i tenerfie i 2uker uten meg, han dro i går morges, å jeg merker i dag at jeg er ensom og savner han noe vanvittig.

jeg stoler på han, men vet at han kameraten han reiser med er på jente jakt denne turen.

Vi har ikke vert sammen mer enn halvannen mnd, men vert gode venner lenge og holdt på veldig lenge før vi ble sammen.

Han bestilte denne turen da vi var venner, så jeg har vel egentlig ikke noe jeg skulle sagt, og oppriktig håper jeg at han stor koser seg og kommer hjem med masse ny energi.

men hvordan hadde dere tatt det om deres kjære hadde dratt på syden tur med en kompiss i 2 uker?

:rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye annet å gjøre enn å stole på ham ;)

Skrevet
Ikke så mye annet å gjøre enn å stole på ham ;)

Nå har jeg akkurat snakket med min drunkne kjæretse i syden.

han hadde vert på strippebar.

jaja, gutter er gutter?

Skrevet

:klem:

Jeg hadde ikke likt det! Men han er da iallefall ørlig høres det ut som.

Skrevet
:klem:

Jeg hadde ikke likt det! Men han er da iallefall ørlig høres det ut som.

ærlig ja, men sant skal sies så har man ikke vondt av det man ikke vet!

Skrevet

Min samboer skal på guttetur til sommeren med tre kamerater. Den eneste grunnen til at jeg ikke liker det er fordi disse guttene har en lei tendens til å ikke klare å passe alkoholinntaket når de er sammen. Det jeg er redd for er at de skal bli utsatt for noe kriminelt, men ellers er jeg ikke bekymret.

Skrevet

Siden jeg ofte drar på tur på mine venninner, så må han bare dra på tur med sine kamerater. Vi hadde imidlertid komme ttil å savne hverandre ufattelig mye, og 2 uker uten hverandre hadde vi aldri klart!

Skrevet

Jeg har ingen problemer med at typen reiser på ferie uten meg, det skulle bare mangle. Jeg får helt angst av å høre om folk som er så mistenksomme og ikke minst ikke -klarer- seg uten kjæreseten i to uker. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en så needy person.

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, men det er fordi jeg ikke ville likt at han skulle bruke opp to uker av ferien sin på å feriere sammen med andre enn meg. Vi er meget opptatt begge to, så ferieukene er "hellige" for oss. Mht utroskap - menn som vil være utro trenger ikke å reise til syden for å være det. Det kommer an på personligheten, ikke omgivelsene.

Skrevet

God tur, hadde jeg sagt

Skrevet
Jeg har ingen problemer med at typen reiser på ferie uten meg, det skulle bare mangle. Jeg får helt angst av å høre om folk som er så mistenksomme og ikke minst ikke -klarer- seg uten kjæreseten i to uker. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en så needy person.

Det er derfor det er så fint at jeg som er så needy har funnet meg en mann som er enda mer needy enn meg! :) Vi har grudd oss i en mnd for han skal på 2 dagers seminar med jobben om to uker.. Hehe :flau:

Skrevet

Det er sunt å ha et liv hver for seg ved siden av forholdet, og du bør stole på han inntil det motsatte er bevist.

Skrevet
Det er derfor det er så fint at jeg som er så needy har funnet meg en mann som er enda mer needy enn meg! :) Vi har grudd oss i en mnd for han skal på 2 dagers seminar med jobben om to uker.. Hehe :flau:

høres forferdelig slitsomt ut...

Skrevet

Høres herlig ut :) Akkurat sånn vi har hatt det i nesten tre år nå, akkurat sånn vi vil ha det og trives med det.

Skrevet

Jeg elsker pusterom og hadde synes at det var helt topp om samboer stakk til syden i to uker.

Skrevet

Ville tatt det med ro. Du har jo egentlig ikke noe valg her. Men jeg ville nok også vært bekymret. Ikke med min nåværende kjæreste, han er så forsiktig med slikt (liker jeg å tro). Min forrige kunne nok fint ha funnet på noe tull. Noen har jo den regelen at det som skjer på en slik tur ikke teller i hjemlandet. Og jeg vil tro det skjer en del utroskap på slike turer som ikke ville skjedd her hjemme, pga at det på slike turer kan bli nærmest lagt opp til det, og hjemlandet kan føles ganske fjernt.

Er han en fornuftig og sindig fyr her hjemme, trenger du vel ikke bekymre deg. Du skal ikke se bort fra at han savner deg litt :)

Skrevet

hadde det ikke vert for at jeg må være hjemme etter 17.00 for da er det m,iddag og stell og legging av sønnen min så hadde jeg nok funnet på mer... men, så er det nå sånn da at jeg må være hjemme, å da går dagene enda saktere enn hvis jeg hadde kunnet funnet på noe.

jeg skal heldig vis jobbe hver dag fra torsdag til mandag, da går tiden fort:) men da er det jo enda en uke igjen til han kommer hjem.

uff!

men jeg vet han savner på meg, og jeg stoler på han.

er vel ikke det at jeg ikke stoler på han som er problemet, men det at jeg ikke får holde rundt han eller sitte i armene hans å se film på kvelden.... det er jo HAN jeg savner.

Gjest Cataliina
Skrevet

Jeg hadde hatet at kjæresten min dro på guttetur i to uker i Syden uten meg. For det første hadde jeg savnet han noe utrolig, noe jeg gjør hele tiden fordi han er i militæret, og for det andre hadde jeg ikke likt tanken på alt han drev med der nede... Han ville aldri vært utro mot meg, men hadde bare hatet hele greia.

Guttetur liksom, nå skal det sies at kjæresten min er snart tjue, så hadde nok blitt annerledes guttetur for ham og kompisene enn kompisgjengen på førti hadde hatt (omtrent alle her inne er jo eldre enn meg). Hadde nok blitt masse gråting på meg da, dessverre, noe det også blir når jeg er på familieferier uten ham. :tristbla:

Skrevet

Det er sunt å savne litt av og til, synes jeg. Det minner veldig godt hvorfor en er sammen, og frisker opp livet litt.

Skrevet
Det er sunt å savne litt av og til, synes jeg. Det minner veldig godt hvorfor en er sammen, og frisker opp livet litt.

Helt enig i dette.

Savn gjør at man setter bedre pris på sin kjære - om man så har savnet de i noen dager eller uker eller hva det måtte være. En liten sydentur hadde ikke skadet hos oss i alle fall. Han kommer jo hjem igjen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...