Sunrose Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Er den bra for en dustemikkel på kjøkkenet?
Gjest *Mim* Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Nja. Tror ikke jeg ville satset på den som basiskokebok. Hadde heller satset på Mine beste sider (tror den heter det - klipp fra den faste spalten hans).
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Boken tar for seg litt teknikk, men mye om hva som skjer med forskjellige ingredienser når de varmebehandles på ulike måter og temperaturer. Den gir råd om hvordan du får det beste ut av ingrediensene (og ikke minst hvorfor), men tror den er mest interessant for hobbykokken som allerede kan mye matlaging og behersker mange typer retter. Det er lite oppskrifter og mye forklaring av kokeprosesser i boken.
Gjest Opa Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Det er ikke en nybegynner-bok, om det er det du lurer på! Jeg kjøpte den egentlig til min bror som nettopp hadde flyttet på hybel, men beholdt den selv; han hadde ikke hatt noe nytte av den. Den forklarer mye av hva som SKJER med maten under tilberedning og hvorfor. Mer en bok enn kokebok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå